Każdy z nich to inna historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka. Kampania informuje, że portfolio marki tworzy nie tylko kawa zbożowa, ale także napoje roślinne. Pojawia się też element wspólnotowości – Inka prezentowana jest jako marka, której produktami można się dzielić i która tworzy więź między konsumentami. W każdym spocie pojawia się lubiana przez fanów Inki bohaterka marki – Zbożenka, która dzieli się kawą i uśmiechem ze swoimi przyjaciółmi i znajomymi. Kampania potrwa do lutego 2025 r.
tagi: kampania , Inka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W 2024 roku liczba wniosków dotyczących otwarcia...
Aż 73% Polaków uznaje funkcjonowanie parkingu za element...
Ruch w centrach i galeriach handlowych spadł w zeszłym roku o...
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...
Oszuści stosują coraz wymyślniejsze sposoby na wyłudzenie...
Próby cyberataków to codzienność większości polskich firm...
W tym roku po raz pierwszy przedsiębiorcy będą mogli...
Do polskiego prawa zostanie wdrożona dyrektywa...