Z rynku FMCG

ALDI otworzył cztery nowe sklepy jednego dnia

Piątek, 29 listopada 2024
W środę 27 listopada swoje podwoje dla klientów otworzyły kolejne cztery sklepy ALDI – w czterech różnych województwach. Po raz pierwszy sieć pojawiła się w Nowym Targu i Kowalach, natomiast w Gorzowie Wielkopolskim i Koninie uruchomiła swoje drugie placówki. Łącznie ALDI posiada już 344 sklepy w całej Polsce.
Za sprawą nowych otwarć liczba placówek ALDI w województwie małopolskim wyniesie 17, w województwie wielkopolskim – 33, a w województwie lubuskim – 13. Sklep w Kowalach będzie natomiast 23 placówką w województwie pomorskim. Łącznie z najnowszymi otwarciami ALDI uruchomiło w tym roku już 36 nowych sklepów.

– Wierzymy, że nasze najnowsze placówki szybko zyskają grono swoich stałych klientów, którzy odnajdą w naszej ofercie swoje nowe ulubione produkty. ALDI gwarantuje nie tylko wysoką jakość w niskiej cenie, ale również szybkie i wygodne zakupy – potwierdza to np. niezależne badanie Webankieta, w ramach którego przenalizowano blisko 170 tysięcy opinii klientów i klientek największych sieci spożywczych w kraju. ALDI osiągnęło najlepsze pozycje w takich kategoriach jak np. organizacja i układ sklepu czy kolejki i czas oczekiwania. Takie wyniki bardzo cieszą i potwierdzają, że wdrażany przez nas koncept odpowiada potrzebom klientów – mówi Dariusz Kujaczyński, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.

Na osoby odwiedzające nowe sklepy ALDI przygotowało atrakcyjne promocje na produkty marek własnych. W dniu otwarcia sklepu klienci mogą również skorzystać z degustacji asortymentu dostępnego tylko w ALDI, takich jak np. sery, wędliny czy szeroki wybór słodyczy, natomiast w kolejnych tygodniach funkcjonowania sklepu klienci mogą zdobyć bony zakupowe o łącznej wartości 100 zł.

Powierzchnia najnowszych ALDI wynosi ok. 1000 m2. Sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnice do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Na odwiedzających czeka również komfortowy parking. Z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi ciche godziny, podczas których poziom bodźców w sklepie jest zmniejszany.



Źródło: Aldi
Fot: mat. prasowe




tagi: Aldi , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,