Carrefour nawiązuje ogólnopolską współpracę z Uber Eats
Piątek, 29 listopada 2024
Carrefour ogłasza rozpoczęcie współpracy w Polsce z Uber Eats, globalną platformą dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. Na pierwszym etapie projektu obejmującym 17 polskich miast, klienci tej platformy będą mogli skorzystać w swojej aplikacji z bogatej oferty ponad 15.000 produktów, dostępnych do zamówienia z 40 sklepów sieci w Polsce.
W ramach współpracy z Uber Eats w Polsce, Carrefour umożliwi klientom dostęp do szerokiego asortymentu ponad 15.000 produktów z wygodną dostawą prosto pod drzwi. W ofercie aplikacji znajdą się zarówno produkty spożywcze, jak również chemia gospodarcza, kosmetyki oraz produkty z kategorii non-food, w tym produkty sezonowe np. zabawki, które dostępne będą jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia. Co warte podkreślenia, produkty kupowane w aplikacji będą dostępne w takich samych cenach jak w sklepie internetowym carrefour.pl.
- Cieszymy się, że współpraca z siecią Carrefour rozpoczyna się w tak szczególnym okresie w roku. Wygoda i szybkość zakupów z dostawą, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, są kluczowe dla naszych klientów. Tym samym odpowiadamy na potrzeby dostaw artykułów niekoniecznie pierwszej potrzeby, takich jak choćby zabawki, w ciągu kilkudziesięciu minut. To nowość na rynku - mówi Michał Dubisz, General Manager Uber Eats w Polsce.
Współpracę Carrefour oraz Uber Eats wyróżnia w pełni automatyczne zarządzanie asortymentem. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient będzie miał dostęp do szerokiej oferty Carrefour już na poziomie aplikacji. Tak jak w pozostałych kanałach sprzedaży online, dostępność produktów w aplikacji powiązana będzie z lokalizacją sklepu oraz na bieżąco aktualizowana, m.in. o nowe produkty.
- Rozpoczęcie współpracy z Uber Eats jest dla nas strategiczną inwestycją w zwiększenie zasięgu naszej sprzedaży internetowej. Dzięki temu partnerstwu będziemy w stanie dotrzeć do nowych grup odbiorców i zapewnić im wygodę codziennych zakupów z wygodną i szybką dostawą do domu. Cieszymy się, że możemy w ten sposób odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nowoczesnych opcji zakupowych. Jest to już trzecie istotne wdrożenie w tym roku, które realizujemy wspólnie z naszymi partnerami. Dzięki sprawdzonym procedurom i wysokiej efektywności operacyjnej nasz zespół jest w pełni gotowy na obsługę rosnącej liczby zamówień internetowych, zarówno w naszych sklepach jak i magazynach. Cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientom jeszcze szybszy i wygodniejszy dostęp do produktów, utrzymując przy tym najwyższy standard obsługi — mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
Sam proces zamawiania zakupów przez aplikację jest prosty i intuicyjny. Klient wybiera sklep na poziomie aplikacji, dodaje wybrane produkty do koszyka, płaci i czeka na dostawę. Dla subskrybentów Uber One, dostawa zakupów z sieci Carrefour jest bezpłatna.
Carrefour Polska inwestując w rozwój swojej sprzedaży internetowej, skupia się na otwieraniu własnych sklepów internetowych w kolejnych polskich miastach, a także na nawiązywaniu współpracy z zewnętrznymi partnerami. Uber Eats to kolejny z liderów rynkowych, który zaoferuje produkty spożywcze swoim klientom na polskim rynku, a Carrefour jest pierwszą dużą siecią sklepów, która dołączyła do oferty tej aplikacji.
Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.