Z rynku FMCG

Coca-Cola ponownie łączy siły z Universum Marvela

Czwartek, 21 listopada 2024 HURT & DETAL Nr 11/225. Listopad 2024
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company, wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela.
Tym razem na puszkach kultowego napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka. Wspólna historia Coca-Cola i The Walt Disney Company trwa już ponad 60 lat, a każda kolejna kooperacja pozwala na tworzenie nowych, ekscytujących propozycji. Aktualna kampania wykorzystuje zarówno dziedzictwo obu marek, jak i nowoczesne technologie.

Coca_Cola_ponownie_____czy_si__y_z_Universum_Marvela_KV4.jpg



tagi: Coca-Cola , Universum Marvela , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,