Z rynku FMCG

Jest już Kalendarz Hochland Polska 2025

Piątek, 15 listopada 2024
Już po raz 18. Hochland Polska zaprosił swoich Pracowników oraz Dostawców Mleka do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym – w tym roku pod hasłem „Moje 30 lat z Hochland w Polsce”. Nowy kalendarz, który otrzymają Pracownicy firmy, partnerzy biznesowi oraz media, jest zbiorem 12-tu najlepszych wspomnień z tego okresu, po jednym na każdy kolejny miesiąc 2025 roku.
Hochland Polska obchodzi w tym roku 30-lecie istnienia na polskim rynku. Przez ten czas firma w znaczący sposób przyczyniła się do rozwoju rynku mleczarskiego i wykreowała szereg nowych kategorii produktowych. Rozwinęła również aktywną komunikację z konsumentami i miała wpływ na zmianę ich nawyków żywieniowych. I to właśnie ten okrągły jubileusz był tematem tegorocznego konkursu fotograficznego. Zadaniem uczestników było wykonanie pracy na temat: „Moje 30 lat z Hochland w Polsce”. Zgłoszenia musiały zawierać opis oraz fotografię ilustrującą wypowiedź, a na laureatów czekały nagrody pieniężne. Ponadto w kalendarzu znalazło się także miejsce na zdjęcia autorów 12 prac oraz krótkie notatki na ich temat.

Każdy z naszych Pracowników lub Dostawców Mleka ma inne wspomnienia z ostatnich 30 lat i patrzy na swoja „przygodę” z Hochland Polska w indywidualny sposób. Dziękujemy wszystkim, którzy przedstawili swoje propozycje konkursowe. Nadesłane projekty, zarówno opisy, jak i rewelacyjne zdjęcia dokumentujące rozumienie tematu, były na najwyższym poziomie. Gratulujemy nagrodzonym i już dziś zapraszamy do wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji konkursu – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

2a.jpg



Źródło: Hochland Polska
Fot: mat. prasowe


tagi: Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,