Podczas wystąpienia "Od zakupów do przeżycia: Innowacyjne podejście do budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych" dr Borowiński zauważył, dopamina, serotonina i adrenalina wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Kolor czy zapach budują doświadczenie zakupowe. Zadaniem producentów jest stworzenie warunków, które pozytywnie wpłyną na impuls konsumenta do zakupu.
Pobudzanie zmysłów konsumentów wpływa na obroty sklepów. Ich właściciele powinni zadbać o tło, dynamiczność, dźwięki, połączenie wszystkich zmysłów.Wystąpienie eksperckie, podczas którego dr Marek Borowiński opowiedział o innowacyjnym podejściu do budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych odbyło się podczas konferencji Innovation Day 2024.
foto: mat. redakcji
tagi: innovation day , fmcg , retail , konsument ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...