W trakcie wystąpień eksperckich badacze z czołowych agencji przedstawią dane rynkowe niezbędne do podejmowania racjonalnych decyzji biznesowych. Podczas dynamicznych paneli dyskusyjnych głos oddamy natomiast praktyczkom i praktykom, którzy kształtują polską – a nieraz także zagraniczną – scenę sektora FMCG, retail i opakowań.
Tegoroczna konferencja to już 6. edycja wydarzenia jakim jest Innovation Day, którego organizatorem jest firma Fischer Trading Group – wydawca magazynów branżowych Hurt & Detal i Food from Poland oraz serwisów informacyjnych wiadomoscispozywcze.pl i hurtidetal.pl.
Partnerami strategicznymi tegorocznej konferencji są SIG, MAGO oraz CEDROB FOODS, a także firma A-SAFE oraz wspólny projekt producentów owoców jagodowych "Czas na polskie superowoce", Maxpol i ŽEMAITIJOS PIENAS.
Podczas części konferecyjnej Innovation Day 2024 wysłuchamy w sumie sześciu wystąpień eksperckich. Joanna Rogalska i Aliaksandr Baradzin z Nielsen IQ przyjrzą się produktom przyszłości. Eksperci opowiedzią o trendach i innowacyjnych strategiach w sektorze spożywczym.
W trakcie swojej prelekcji doktor Marek Borowiński, znany także jako ShopDoctor, opowie o tym, jak neuro-merchandising, psychologia kolorów oraz hormony wpływają na emocje klientów, przekształcając zakupy w wyjątkowe przeżycia. Z kolei podczas wystąpienia eksperckiego Consumer Panel Services GfK, Szymon Mordasiewicz postara się znaleźć odpowiedź na pytanie o to, czego potrzebuje współczesny konsument.
Konferencja Innovation Day 2024 zgromadzi także praktyczki i praktyków, którzy w trakcie paneli dyskusyjnych będą dyskutować o zmianach, innowacjach i przyszłości przemysłu spożywczego, branży retail, e-commerce oraz sektora opakowań. Pełna agenda wydarzenia jest dostępna na stronie innovation-day.pl.
Konferencja Innovation Day 2024 rozpoczęła się o godzinie 9:00 w warszawskim Teatrze Kamienica. Jaki jest plan wydarzenia?
Wystąpienia eksperckie:
Panele dyskusyjne:
Innowacje vs. renowacje: Przyszłość projektowania produktów w sektorze spożywczym
ESG i przyszłość przemysłu spożywczego. Od zrównoważonej produkcji po zieloną energię
Sztuczna inteligencja (AI) i Big Data. Nowe horyzonty innowacji w przemyśle spożywczym
Innowacyjny handel. Przyszłość retailu i nowe technologie
Logistyka przyszłości. Technologiczne innowacje i zrównoważony rozwój w transporcie i magazynowaniu
Organizatorem konferencji Innovation Day 2024 jest firma Fischer Trading Group – wydawca magazynów branżowych Hurt & Detal i Food from Poland oraz serwisów informacyjnych wiadomoscispozywcze.pl i hurtidetal.pl. Partnerami strategicznymi konferencji są SIG, MAGO oraz CEDROB FOODS, a także firma A-SAFE oraz wspólny projekt producentów owoców jagodowych "Czas na polskie superowoce", Maxpol, i ŽEMAITIJOS PIENAS.
foto: mat. redakcji
tagi: innovation day , wydarzenie , fmcg , retail ,
Żabka uruchomi nowe centrum logistyczne w Kątach...
Carrefour Polska podejmuje konkretne działania, których celem...
Sprzedaż Grupy AMBRA spadła o 0,4% w ujęciu ilościowym, a...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...