Z rynku FMCG

Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel - żywy dowód pasji do słodyczy

Piątek, 25 października 2024 HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
Na mapie Warszawy dla zwiedzających dostępna jest kolejna atrakcja – Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel.
Oficjalnego otwarcia Muzeum dokonano 3 czerwca podczas uroczystej gali, w której uczestniczyli znamienici goście związani bezpośrednio z powstaniem tego wyjątkowego miejsca, pracownicy E.Wedel, reprezentanci wojewódzkich i centralnych władz lokalnych, przedstawiciele Zarządu Lotte, m.in.: Hideki Nakashima – Prezes Lotte, Tsuyoshi Fukatsu – Prezes Zarządu Lotte Wedel i Maciej Herman – Dyrektor Zarządzający Lotte Wedel. Fabryka Czekolady E.Wedel to miejsce poświęcone przede wszystkim czekoladzie, ale też historii rodziny Wedlów – połączenie tych dwóch elementów tworzy muzeum będące żywym dowodem pasji do słodyczy oraz zaangażowania w rozwój lokalnej społeczności.

Dla firmy Wedel jest to również ważny element strategicznego rozwoju i wyjście poza standardowe ramy przedsiębiorstwa produkcyjnego – oznacza dywersyfikację biznesu, zapewnia nową odsłonę marki i stanowi zaproszenie zwiedzających do doświadczania świata czekoladowych wyrobów w zupełnie nowej odsłonie. Nowy punkt na mapie stolicy dostarcza rozrywkę, edukuje oraz inspiruje, wzbogacając jej kulturową ofertę i podkreślając status E.Wedel jako symbolu polskiej tradycji i innowacji w świecie słodyczy. Pomysł na stworzenie muzeum zrodził się z inicjatywy grupy pracowników Wedla, którzy pragnęli pielęgnować dziedzictwo firmy i otworzyć świat czekolady na nowe formy interakcji ze zwiedzającymi oraz społecznością lokalną. Muzeum zostało powołane do życia z myślą o dostępności dla ludzi w różnym wieku, od najmłodszych aż po seniorów. Dzięki interaktywnym wystawom i edukacyjnym prezentacjom, każdy na swój sposób może zanurzyć się w fascynującym, słodkim i różnorodnym świecie.

Bilety do Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel dostępne są na stronie internetowej: https://fabrykaczekolady.pl/.




tagi: Fabryka Czekolady E.Wedel , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,