Z rynku FMCG

„Zamiast gotować, lepiej chillować!” – Fish&Chill od SEKO

Piątek, 25 października 2024 HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
„Zamiast gotować, lepiej chillować!” – to hasło promujące nową linię produktów SEKO. Jest to odpowiedź na potrzeby młodego pokolenia, które szuka szybkich, ale pełnowartościowych posiłków.
Produkty w wersji do podgrzania: ryby w sosach (azjatyckim, włoskim, meksykańskim, hawajskim) oraz pełnego dania: ryba z w sosie azjatyckim i hawajskim z ryżem oraz w sosie po węgiersku z kaszą bulgur. Podstawą jest srebrzyk – ryba o delikatnym białym mięsie, która podbija podniebienia konsumentów.




tagi: Fish&Chill , SEKO , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,