Z rynku FMCG

Szynkę drobiową od Dudy zamienił na nowego kampera

Czwartek, 24 października 2024 HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
Loteria marki Duda dobiegła końca, a szczęśliwy zwycięzca – pan Cezary – odebrał już nagrodę główną w postaci samochodu kempingowego o wartości ponad 400 tys. złotych!
W sumie w grze można było zgarnąć nagrody o łącznej wartości przekraczającej 600 tys. złotych. Stawka była więc naprawdę wysoka. Oprócz kampera uczestnicy loterii walczyli też o inne fantastyczne nagrody, takie jak elektryczne rowery i hulajnogi, codzienne nagrody pieniężne, grill gazowy, projektor multimedialny, ekran projekcyjny, konsolę do gier, słuchawki i gogle VR. Jednak to właśnie Ford Chausson 788 Titanium Ultimate Transit, czyli główna nagroda, najbardziej rozpalał wyobraźnię graczy. „Loteria z kamperem” cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Przez stronę konkursową zgłoszono bowiem kilkaset tysięcy paragonów z zakupionymi produktami marki Duda i właśnie spośród nich wylosowano ten jeden zwycięski. Jego właścicielem okazał się pan Cezary, który pojawił się na uroczystości przekazania nagrody z całą swoją przesympatyczną rodziną, gotowy na nowe przygody w swoim nowym kamperze!

Do loterii uczestnicy zgłaszali stałowagowe wyroby marki Duda – również te z nowej linii produktowej High Protein, tj. wysokobiałkowe kabanosy, szynkę gotowaną w plastrach i parówki z filetem z kurczaka. „Zorganizowaliśmy tę loterię, by zwrócić uwagę na nasze produkty, które ze względu na swój smak cieszą się wciąż rosnącym uznaniem. Fakt, że klienci zgłosili do konkursu tak wiele paragonów również pokazał, że nasze wyroby idealnie trafiają w gusta konsumentów” – mówił podczas przekazania nagrody Krzysztof Pniewski, prezes Zarządu Cedrob Foods S.A. Warto dodać, że zwycięski paragon pochodził ze sklepu Kaufland. Właśnie w tej sieci pan Cezary kupił wędzoną szynkę drobiową marki Duda – wierzymy, że musiała smakować jeszcze lepiej niż zwykle. Akcja „Loteria z kamperem” sfinalizowała wiosenno-letnią kampanię marki Duda, zachęcającą do grillowania delikatnych produktów drobiowych. A gdzie najlepiej to robić? Oczywiście na łonie natury! Stąd właśnie pomysł na nagrodę w postaci kampera, bo marka Duda promuje rodzinne spędzanie czasu, wspólne gotowanie i cieszenie się posiłkami również podczas aktywnego wypoczynku.

Loteria z kamperem w liczbach:

• Kilkaset tysięcy uczestników;
• Cztery miesiące świetnej zabawy;
• Kilkadziesiąt nagród przekraczających wartość 600 tys. zł;
• Jeden szczęśliwy paragon z zakupem wędzonej szynki drobiowej w sklepie Kaufland;
• Jeden kamper o wartości ponad 400 tys. zł;
• I przede wszystkim – szczęśliwa, trzyosobowa rodzina pana Cezarego!



tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,