Z rynku FMCG

Chorten Arena – Grupa Chorten sponsorem tytularnym Stadionu w Białymstoku

Środa, 23 października 2024 HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który nosi nazwę Chorten Arena.
Wartość kontraktu to ponad 4 mln złotych. Stadion przekazał Grupie Chorten m.in. prawo do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie tego obiektu sportowego, która zostanie wyeksponowana na jego elewacji i innych przestrzeniach, jak również w oficjalnych kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych oraz wszelkich materiałach promocyjnych. Jednocześnie sponsor zyskał nie tylko prawo do nazwy stadionu, ale ma także możliwość organizowania własnych wydarzeń na obiekcie i korzystania z lóż skybox.



tagi: Chorten Arena , Grupa Chorten , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,