Kampanie i Promocje

Lubella zaprasza do udziału w nowej kulinarnej przygodzie!

Wtorek, 22 października 2024
Uwielbiasz przeszukiwać strony internetowe i social media ulubionych influencerów w poszukiwaniu kulinarnych inspiracji? Koniecznie dołącz do najnowszej przygody z makaronami Lubella i odkrywaj wyjątkowe przepisy Rozkosznego na Uwielbiam.pl. Skanuj kody QR z opakowań spaghetti, piór i świderków Lubelli, i poznaj unikatowe przepisy, które zamienią codzienne gotowanie w wyjątkową ucztę pełną smaku i kreatywności!
Lubella i Rozkoszny zapraszają do udziału w nowej kulinarnej przygodzie, która przenosi gotowanie na zupełnie nowy poziom! Od października miłośnicy makaronu będą mogli odkryć wyjątkowe przepisy na dania z makaronu, kupując kultowe produkty Lubella – spaghetti, pióra i świderki – w specjalnych opakowaniach z naklejką z kodem QR. Każdy kod to zaproszenie do kulinarnej podróży poprzez smak, pasję oraz kreatywność wraz z jednym z najbardziej inspirujących kucharzy w Polsce, Człowiekiem Roku Polskich Kulinariów, jurorem MasterChefa oraz autorem bestsellerów wśród literatury kulinarnej - Rozkosznym.

Zeskanowanie kodu z opakowania makaronów Lubella, przeniesie miłośników gotowania na stronę Uwielbiam.pl, gdzie czekać będzie unikalny przepis, stworzony specjalnie z myślą o fanach Lubelli. Niezależnie, czy to klasyczne spaghetti, sprężyste świderki, czy proste pióra – każdy z dedykowanych przepisów to wyjątkowa inspiracja, która zamieni codzienny posiłek w prawdziwą ucztę pełną smaku i kreatywności. Kampania to nie tylko sposób na odkrycie nowych przepisów, ale także przygoda w świecie smaków, które można tworzyć łatwo i szybko dzięki połączeniu tradycji z nowoczesnością. Z Lubellą i Rozkosznym każdy posiłek staje się okazją do kulinarnych eksperymentów, które ożywią każdą kuchnię. Kampania będzie obecna na Facebooku, Instagramie oraz w telewizji. Skanuj, gotuj i rozkoszuj się każdą chwilą spędzoną przy stole z Lubellą!

Agencja: DDOB
Dom mediowy: Starcom



Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe


tagi: Lubella , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,