Z rynku FMCG

Mlekpol na SIAL Paris 2024

Poniedziałek, 21 października 2024
Podczas jubileuszowej, 60 edycji targów SIAL Paris Mlekpol prezentuje swoje nowości produktowe oraz flagowe wyroby, które cieszą się uznaniem zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Dla grajewskiej Spółdzielni udział w jednym z najważniejszych wydarzeń światowej branży spożywczej jest także okazją do nawiązania kolejnych kontaktów biznesowych oraz rozmów z konsumentami.
Targi SIAL Paris odbywają się od 19 do 23 października w Paris Nord Villepinte. Na odwiedzających czeka 7500 wystawców ze 130 krajów. Organizatorzy szacują, że wydarzenie przyciągnie blisko 300 tysięcy osób zainteresowanych najnowszymi trendami, które mają szansę zdominować rynek spożywczy na całym świecie.

– Na targach SIAL Paris 2024 chcemy pokazać, w jaki sposób innowacje i nowoczesne technologie produkcji Mlekpolu pozwalają tworzyć wyroby mleczarskie zgodne z najnowszymi trendami żywieniowymi oraz dostosowane do oczekiwań współczesnego konsumenta – mówi Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol, i dodaje: – Naszym celem jest dostarczanie na rynek produktów, które spełniają najwyższe standardy jakościowe, a jednocześnie odpowiadają na rosnące zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia i zrównoważoną produkcją. Na stoisku Spółdzielni odwiedzający mogą zapoznać się zatem między innymi z nowościami, które są odpowiedzią na te trendy, w tym z linią wysokobiałkową Łaciate Protein+.

Obecnie na eksport trafia ok. 30% produkcji SM Mlekpol – głównie do państw UE, ale także do krajów Azji, Afryki i obu Ameryk. Kluczowe kierunki eksportowe Spółdzielni to dzisiaj: Niemcy, Litwa, Niderlandy, Łotwa, Ukraina, Chiny, Wielka Brytania, Rumunia oraz Grecja. W sumie produkty Mlekpolu trafiają do ponad 100 państw świata, a firma systematycznie rozwija kolejne rynki zbytu.

Przedstawicieli Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol na SIAL Paris 2024 można spotkać na stoisku nr 7D105.



Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe



tagi: Mlekpol , SIAL Paris , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,