3 października 2024 roku ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci supermarketów Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii w pełni odzwierciedla wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych produktów, w tym lokalnych specjałów.
W ramach kampanii Intermarché zaprezentowało odświeżoną wersję kultowej piosenki wykonywanej przez Izabelę Trojanowską. Nowoczesna aranżacja utworu, wzbogacona dynamicznymi kreacjami graficznymi, podkreśla charakter marki i jej zalety. Dzięki temu Intermarché konsekwentnie buduje wizerunek supermarketu, który łączy dyskontowe ceny z szerokim wyborem produktów.
Klienci sieci mogą zawsze liczyć na świeże artykuły, w tym unikalną ofertę sklepów z własnymi wędzarniami oraz atrakcyjny program lojalnościowy, który cieszy się dużą popularnością od wielu lat. Intermarché stawia także na najwyższe standardy obsługi klienta, zapewniając wygodne i przyjemne zakupy, podczas których każdy znajdzie to, czego potrzebuje.
Kampania jest wspierana spotem wideo, który zachęca do zakupów, ukazując codzienne korzyści płynące z oferty sklepów.
– Po ponad pięciu latach postanowiliśmy odświeżyć nasz wizerunek i wprowadzić nową koncepcję kreatywną. Chcemy nie tylko uwypuklić pozytywne emocje związane z zakupami w Intermarché, ale także przypomnieć naszym klientom o kluczowych atutach naszej oferty. Kampania oparta na przeboju Izabeli Trojanowskiej doskonale oddaje nasze wartości, podkreślając to, co klienci cenią w naszych sklepach: świeżość, jakość i niskie ceny. Jesteśmy przekonani, że spot z uwielbianym przez Polaków, ponadczasowym przebojem przyciągnie uwagę oraz umocni naszą relację z klientami – mówi Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché.
Kampania „Wszystko czego dziś chcę” prowadzona jest na szeroką skalę i obejmuje działania w mediach tradycyjnych oraz online. Reklamy emitowane są w wybranych stacjach TV, radiu oraz na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy TikTok. Dodatkowo kampania widoczna jest na nośnikach display w internecie, billboardach oraz w gazetkach promocyjnych. Działania promocyjne obejmują również komunikację w sklepach Intermarché.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiadała Agencja 2012, produkcję zrealizowało studio Warsaw Production, a zakupem mediów zajęło się EssenceMediacom.
Nowa kampania to kolejny krok Intermarché w budowaniu silnych relacji z klientami, oferując to, czego naprawdę oczekują – jakość, świeżość i niskie ceny.
Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.