Z rynku FMCG

Kraft Heinz z nowym biurem w Warszawie

Poniedziałek, 30 września 2024
Kraft Heinz, czołowy producent żywności w Polsce, przeniósł swoją siedzibę do budynku przy ulicy Żaryna na warszawskim Mokotowie. Nowe biuro jest nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy firmy, ale także zaprojektowane zgodnie z brandbookiem. Ponadto liczne udogodnienia wspierają kreatywność pracowników i budowę wewnętrznych relacji.
Siedziba firmy mieści się w budynku Harmony Office Center C. Rozlokowana jest na 2 piętrach o łącznej powierzchni 1027 m2. W nowym biurze królują nawiązania do flagowych produktów Kraft Heinz: ketchupów, sosów, dań gotowych, koncentratów czy passat. To nie tylko liczne wzory odzwierciadlające kultowe opakowania firmy, jak ikoniczna butelka ketchupu Heinz, ale także użyte zgodnie z brandbookiem kolory. Całości dopełniają czołowe produkty od marek Heinz i Pudliszki, które spotkamy na każdym kroku.

Dokładnie przeanalizowaliśmy potrzeby pracowników, aby udostępnić im najlepsze miejsce, które będzie sprzyjać ich komfortowi i rozwojowi. Doceniamy zaangażowanie i ciężką pracę zespołu, dlatego stworzenie przyjaznego i inspirującego środowiska pracy było dla nas kluczowe. W Kraft Heinz wierzymy, że razem możemy osiągać wspaniałe rzeczy. Nowe biuro jest odzwierciedleniem naszych wartości i dążenia do bycia najlepszym pracodawcą – mówi Aleksandra Czyżewska, Head of People & Performance w Kraft Heinz.

Układ biura oparty na koncepcji open space został zaprojektowany z myślą o bieżących i przyszłych potrzebach  firmy. Powierzchnia wspólna jest podzielona na zespoły, co sprzyja integracji w ramach działów oraz umożliwia bezpośredni kontakt między wszystkim pracownikami. Sercem biura, idealnym zarówno do mniej formalnych spotkań, jak i codziennych rozmów, są kuchnie z jadalniami oraz dwa punkty kawowe. Taka organizacja przestrzeni wzmacnia kulturę organizacyjną, promując współpracę, komunikację i wspólnotę wśród pracowników.

Ponadto małe i duże salki konferencyjne, a także budki przeznaczone do poufnych rozmów, wspierają efektywną pracę. Każda z sal konferencyjnych swoją nazwą budzi skojarzenia z produktami Kraft Heinz. I tak pracownicy rozmowy biznesowe mogą odbyć na przykład w sali Ketchup, Mayo, Pudliszki, Heinz czy Grill. W nowej lokalizacji powstało także studio nagrań, które jest wykorzystywane między innymi przez wewnętrzną agencję kreatywną – The Kitchen.

Kraft Heinz Polska przeniósł się do nowego budynku z początkiem lipca. Wcześniej – od pierwszego marca br. – trwały prace przystosowujące nową przestrzeń do pracy ponad 100 osobowego zespołu. Za wygląd wnętrz odpowiedzialni byli architekci z biura projektowego Workplace.



Źródło: Publicis Consultants
Fot: mat. prasowe



tagi: Kraft Heinz , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,