Z rynku FMCG

FoodWell wchodzi na rynek batonów proteinowych

Wtorek, 24 września 2024 HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
Marka Purella Superfoods, należąca do firmy FoodWell, ogłosiła swoje wejście na rynek batonów proteinowych.
Nowa linia obejmuje cztery warianty smakowe, które dostarczają 11 gramów białka oraz dedykowany superfood, zapewniając wsparcie zarówno dla osób aktywnych fizycznie, jak i tych dbających o zbilansowaną dietę i dostarczanie odpowiedniej dawki substancji odżywczych. Wprowadzona linia prezentuje cztery smaki: Crunchy Chrupiące Ciasteczko, Waniliowa Stracciatella, Orzeszki w Karmelu oraz Karmelowe Brownie. Aby zwiększyć świadomość nowej linii, Purella przeprowadza szeroko zakrojoną akcję trialową pod hasłem „Wymieniamy się dobrą energią”, której celem jest dotarcie do 1 miliona konsumentów, otrzymujących mini próbki batonów. Działania wspierane są intensywną komunikacją w mediach społecznościowych, a także materiałem z sondy ulicznej przeprowadzonej przez popularnego influencera. Batony proteinowe Purella są dostępne zarówno w sieciach handlowych, jak i online, w opakowaniach jednostkowych 45 g oraz w zestawach.




tagi: FoodWell , batony proteinowe,rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,