Z rynku FMCG

Colian świętował jubileusz 20-lecia wejścia w biznes słodyczowy

Poniedziałek, 23 września 2024 HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
Jutrzenka dołączyła do portfolio Colian w 2004 roku, rozpoczynając tym samym działalność firmy w branży słodyczowej.
Okrągły jubileusz uczczono Piknikiem Rodzinnym „20 lat na słodko”, w którym udział wzięło blisko 2 000 pracowników Grupy Colian wraz z rodzinami. Wydarzenie, pełne tematycznych atrakcji i zakończone wyjątkowym koncertem Czerwonych Gitar, odbyło się w bydgoskim parku Myślęcinek. Jutrzenka oferuje wysokiej jakości herbatniki Petit Beurre i Bebe, wyborne bakalie w czekoladzie, Draże Mleczne, Kamyki i żelki Miśki. Obecnie to jedna z dwunastu marek spożywczych zarządzanych przez polskiego producenta, który w 2025 roku będzie obchodzić 35-lecie swojej obecności na rynku FMCG.



tagi: Colian , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,