Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Lagardère Travel Retail w Polsce, we współpracy z Henkell Freixenet Polska, producentem m.in. win musujących Mionetto, stworzył nowy koncept handlowy na Lotnisku Chopina w Warszawie, Prosecco Bar. - Tworzymy miejsca, które nie tylko wpisują się w potrzeby lotniska i pasażerów, ale podkreślają też filozofię marek, z którymi współpracujemy – mówi Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Lagardère Travel Retail w Polsce od lat współpracuje z wieloma renomowanymi producentami, takimi jak CEDC, Cortez, LOTTE Wedel, czy Toruńskie Wódki Gatunkowe, tworząc unikalne linie produktowe oferujące najlepszej jakości produkty w wyjątkowych miejscach. Tym razem taka współpraca zaowocowała zupełnie nowym konceptem barowym. Prosecco Bar, współtworzony z producentem win musujących, Henkell Freixenet Polska, harmonijnie łączy potrzeby operatora przestrzeni handlowej z oczekiwaniami klientów oraz strategicznym pozycjonowaniem marki Mionetto w przestrzeni lotniskowej.
Prosecco Bar znajduje się na Lotnisku Chopina, w strefie Schengen, tuż przy gate'ach. Został zaprojektowany w nowoczesny sposób, stanowiąc doskonały przykład elastycznego wykorzystania przestrzeni handlowej. Dzięki swojej nowatorskiej formie idealnie wkomponowuje się w przestrzeń terminala, zapewniając pasażerom łatwy dostęp oraz komfortowe miejsce do relaksu. Design lokalu nawiązuje do eleganckiej identyfikacji wizualnej marki Mionetto, łącząc drewniane elementy w czarnym i pomarańczowym kolorze, co nadaje lokalowi nowoczesny, ale jednocześnie przytulny charakter.
- Nasze partnerstwo z Henkell Freixenet udowadnia, że tworzymy miejsca, które nie tylko wpisują się w potrzeby lotniska i pasażerów, ale podkreślają też filozofię marek, z którymi współpracujemy. Dzięki wieloletniemu, globalnemu doświadczeniu możemy skutecznie pozycjonować produkty naszych partnerów w prestiżowych lokalizacjach. Z drugiej strony zawsze jako priorytet traktujemy korzyści dla naszych klientów - dzięki tego typu strategicznym partnerstwom, możemy zaoferować im dostęp do wysokiej jakości, często unikalnych produktów, które odzwierciedlają polskie i międzynarodowe tradycje – podkreśla Dariusz Sinkiewicz.
Menu Prosecco Baru obejmuje klasyczne pozycje od Mionetto, takie jak flagowe prosecco czy cavę, wyselekcjonowane wina, koktajle oraz napoje ready-to-drink. Ofertę uzupełniają również polskie likiery z oferty Henkell Freixenet, które podkreślają lokalny charakter miejsca. Dla pasażerów preferujących napoje bezalkoholowe dostępne są prosecco 0% oraz moktajle, co pozwala na zaspokojenie zróżnicowanych potrzeb gości.
- Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce dla tego typu lokalu – mówi Anna Sakalakis, Zastępca Dyrektora ds. Eksportu w firmie Henkell Freixenet Polska. - Lotnisko to najczęściej początek mniejszej lub większej przygody: wylotu na wakacje czy na spotkanie biznesowe. Chcemy być częścią tego doświadczenia. Oferujemy wylatującym z Okęcia miejsce, w którym można usiąść, zrelaksować się, poczuć klimat nadchodzących wakacji… A wszystko to zgodnie z filozofią naszej firmy - „Celebruj życie!”.
Prosecco Bar to kolejny lokal w nowoczesnej odsłonie handlowej, obok niedawno otwartych kawiarni So Coffee oraz nostalgicznego Bistro Okienko, który uzupełnia bogatą ofertę Lagardère Travel Retail na Lotnisku Chopina w Warszawie. Dzięki szerokiemu portfolio marek, takich jak Inmedio, So Coffee, Relay, Costa Coffee, 1Minute Smacznego! czy Aelia Duty Free, firma udowadnia, że potrafi sprostać zmieniającym się trendom i wymaganiom rynku. Elastyczność w projektowaniu formatów handlowych pozwala producentom na skuteczne pozycjonowanie ich produktów, przy jednoczesnym maksymalizowaniu możliwości komercyjnych dla operatorów lotnisk i innych przestrzeni handlowych.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.