Z rynku FMCG

Współpraca Orbit® Refreshers z Young Leosią

Piątek, 20 września 2024 HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
Na początku sierpnia miała miejsce premiera nowej piosenki i teledysku „Noc Aniołów” Young Leosi – to efekt wielowymiarowej współpracy Orbit® Refreshers i popularnej artystki młodego pokolenia, która została twarzą kultowej marki.
Utwór, który powstał przy wsparciu marki Orbit®, łączy w sobie osobiste doświadczenia artystki z komercyjną współpracą. Tym razem Young Leosia w energetycznym rytmie zaprezentowała swoją twórczość muzyczną, a sam orzeźwiający produkt stał się jednym z bohaterów teledysku. Nowa piosenka to kolejny etap współpracy artystki z Orbit® Refreshers. Marka docenia w ten sposób osoby, które poszukują swojego smaku i chcą wyrazić siebie.



tagi: Orbit , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,