Z rynku FMCG

Żappka na pomoc powodzianom

Środa, 18 września 2024
Kolejny już raz Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej zaangażowanie w działalność pomocową. Sieć, we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, uruchomiła specjalną akcję wsparcia dla powodzian. Użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne.
Osoby korzystające z aplikacji Żappka mogą zdecydować się na wymianę żappsów na cegiełki o różnych wartościach: 300 żappsów to równowartość 1 zł, 600 żappsów – odpowiada wartości 2 zł, wykorzystując 1000 żappsów przekazują 5 zł. Każdy może przekazać maksymalnie 3 cegiełki – po jednej w ramach każdego z nominałów.

Zebrana w trakcie zbiórki kwota zostanie w całości przekazana na działania pomocowe dla osób poszkodowanych przez powódź, koordynowane przez Polski Czerwony Krzyż.

Żappka narzędziem do budowania odpowiedzialnych postaw społecznych

To nie pierwszy raz, gdy Żabka angażuje użytkowników aplikacji mobilnej Żappka w działania charytatywne, umożliwiając im włączanie się w różnego rodzaju akcje pomocowe. W przeszłości mieli oni możliwość wymiany żappsów na cegiełki charytatywne m.in. na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, walkę z koronawirusem czy organizacje charytatywne prowadzące działania humanitarne po wybuchu wojny w Ukrainie.



Źródło: Żabka Polska



tagi: Żabka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,