Z rynku FMCG

Promocja polskiej żywności przy Polskim Stole Liderów ruszyła w Karpaczu

Piątek, 06 września 2024
Grupy Cedrob i Mlekovita podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu uruchomiły projekt związany z promocją polskiej żywności i rodzimych producentów. Branżowym liderom zależy, by wartości i wkład w polski przemysł spożywczy, jakie reprezentują te koncerny wspierały sposób postrzegania rodzimej żywności nie tylko na krajowym rynku, ale również na arenie międzynarodowej.
Jak podkreślali przedstawiciele Grup Mlekovita oraz Cedrob, wartości jakie reprezentują oba przedsiębiorstwa powinny aktywnie wspierać sposób postrzegania polskiej żywności nie tylko na rodzimym rynku, ale również na tym ogólnoświatowym. Właśnie dlatego Zarządy Mlekovity i Cedrobu postanowiły zrealizować inicjatywę promo-cyjną pod hasłem „Polski Stół Liderów”, którą to uruchomiono na tegorocznym Forum Ekonomicznym w Karpaczu na stoisku wystawienniczym obu firm. Efektem wspólnego projektu – z aktywnym udziałem mediów i przedstawi-cieli branży – będzie wzmocnienie współpracy producentów sektora rolno-spożywczego i zwiększenie pozycji rynkowej polskiej żywności.

A jakie cechy sektora spożywczego i polskiej żywności, zdaniem inicjatorów projektu „Polski Stół Liderów”, warto promować? Oto te najistotniejsze:
  • Jakość wyrobów – do konsumentów powinny trafiać wyłącznie zdrowe i bezpieczne produkty, dlatego ich najwyższa jakość jest priorytetem producentów.
  • Innowacyjność, nieszablonowe rozwiązania oraz dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym.
  • Rozwój technologii, unowocześnianie zakładów produkcyjnych i inwestycje w rozwój kompetencji ze-społów.
  • „Czyste etykiety” produktowe.
  • Zrównoważony rozwój i skuteczny nadzór operacyjny szczególnie nad procesami produkcyjnymi, które mogą mieć jakikolwiek wpływ na środowisko.
  • Szacunek dla ludzi i prawa oraz zaufanie klientów.
  • Kompletny łańcuch produkcji – od pola do stołu – gwarancją jakości i bezpieczeństwa żywności na każdym etapie jej produkcji.
  • Polski kapitał i patriotyzm konsumencki.
Trzymamy kciuki za sukces tej inicjatywy!



Źródło: Świeża Bazylia
Fot: mat. prasowe



tagi: Grupy Cedrob , Mlekovita , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,