Z rynku FMCG

Nowy design butelek Magnesia

Wtorek, 03 września 2024 HURT & DETAL Nr 08/222. Sierpień 2024
Woda mineralna Magnesia przeszła rebranding. Od sierpnia na półkach sklepowych można dostrzec ją w zupełnie nowej szacie graficznej.
Na pierwszy plan wysuwa się charakterystyczne logo z symbolem lwa. Nowa szata graficzna, prosty i nowoczesny design, a także jaśniejsze kolory etykiety sprawiają, że widoczność butelki na półce jest jeszcze lepsza. Magnesia to woda średniozmineralizowana, w związku z tym jest odpowiednia do codziennego picia. Jedna butelka dostarcza 68% dziennego zapotrzebowania na magnez u dorosłego człowieka, jednocześnie nie obciążając organizmu nadmiarem soli czy wapnia.


tagi: Magnesia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,