Z rynku FMCG

Produkty Dan Cake zjesz w swoim stylu

Wtorek, 03 września 2024 HURT & DETAL Nr 08/222. Sierpień 2024
Jesienna kampania marki Dan Cake, która realizowana będzie od września do listopada, zainspiruje odbiorców do jedzenia na swój sposób, bez ograniczeń miejsca i czasu.
Wygodne, higienicznie zapakowane produkty Dan Cake podążają bowiem za stylem życia konsumentów. Można na ich bazie przygotować proste dania lub spożywać je wprost z opakowania. Produktem o wszechstronnym zastosowaniu są miękkie i puszyste gofry, które doskonale sprawdzają się jako słodka przekąska, ale także baza śniadania lub deseru. Są one doskonałe zarówno na zimno, jak i na ciepło, po podgrzaniu w tosterze lub piekarniku.



tagi: Dan Cake , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,