Z rynku FMCG

Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina

Wtorek, 03 września 2024 HURT & DETAL Nr 08/222. Sierpień 2024
Orbit® znalazł rozwiązanie dla szukających wygodnego miejsca na „chillowanie” przed wylotem.
Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała wyjątkową niespodziankę dla podróżujących. W ramach nowej platformy komunikacji powstała Orbita Chillu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Specjalna strefa ma umilić podróżującym czas oczekiwania na lot. W tym roku Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® podkreślając, że bezcukrowa guma jest nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale może być również najlepszym towarzyszem wielu codziennych momentów. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała dedykowaną odsłonę kampanii przedstawiającą znaczenie „małych chwil dla siebie” podczas wakacyjnych podróży, które paradoksalnie mogą również obfitować w mikrostresy. Dlatego marka przypomina, że wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku i relaksu. Wyjątkowy spot można odwiedzać na warszawskim Lotnisku Chopina przez cały okres wakacyjny aż do 14 września br.



tagi: Orbit , Lotnisko Chopina , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,