W ramach projektu finansowane będą działania promocyjne, public relations oraz kampanie reklamowe, skupione na promowaniu takich zalet unijnych produktów, jak ich wysoka jakość, dotrzymywanie standardów higieny, bezpieczeństwa, znakowania, ochrony zwierząt czy procesów przyjaznej środowisku produkcji.
Przedsięwzięcia te mogą obejmować udział w targach i wydarzeniach branżowych, kampaniach informacyjnych o unijnym systemie jakości, znakowania i ekologicznej gospodarki rolnej.
Unia Europejska finansuje do 50% kosztów poniesionych na wymienione działania, reszta środków pochodzić ma z budżetów zgłaszających program organizacji i państw członkowskich.
(Monika Dawiec)
tagi: PQS ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...