W ramach projektu finansowane będą działania promocyjne, public relations oraz kampanie reklamowe, skupione na promowaniu takich zalet unijnych produktów, jak ich wysoka jakość, dotrzymywanie standardów higieny, bezpieczeństwa, znakowania, ochrony zwierząt czy procesów przyjaznej środowisku produkcji.
Przedsięwzięcia te mogą obejmować udział w targach i wydarzeniach branżowych, kampaniach informacyjnych o unijnym systemie jakości, znakowania i ekologicznej gospodarki rolnej.
Unia Europejska finansuje do 50% kosztów poniesionych na wymienione działania, reszta środków pochodzić ma z budżetów zgłaszających program organizacji i państw członkowskich.
(Monika Dawiec)
tagi: PQS ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...