Z rynku FMCG

Produkty Robico Active dostępne w sieciach sklepów Auchan i Intermarché

Poniedziałek, 02 września 2024
Suplement diety WPC 80 marki Robico Active skierowany jest do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Produkt, dostępny w trzech owocowych smakach, pojawił się w sierpniu br. na półkach hipermarketów Auchan i supermarketów Intermarché. Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, intensyfikuje działania mające na celu wprowadzenie swojego najnowszego produktu do jak największej liczby sklepów.
Robico dynamicznie rozwija swoją sieć dystrybucji, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. Suplement diety WPC 80, będący częścią nowej marki Robico Active, zagościł na półkach hipermarketów Auchan i sklepów Intermarché, co jest kolejnym krokiem w rozszerzaniu dostępności produktów marki. Firma nieustannie obserwuje zmieniające się preferencje klientów i dąży do tego, aby spełniać ich oczekiwania, oferując produkty o najwyższej jakości i naturalnym składzie.

- Zależy nam na tym, aby produkt tak wysokiej jakości, jak WPC 80, był dostępny dla jak największej liczby osób. Dlatego intensywnie pracujemy nad rozbudową naszej sieci dystrybucji. Współpraca z dużymi podmiotami, takimi jak Auchan czy Intermarché, pozwala nam zbliżyć się do tego celu i dostarczać konsumentom sprawdzone, naturalne białko, które wspiera zdrowy tryb życia – mówi Edyta Szczepańska, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu ZUH „Robico”.

WPC 80 to starannie opracowany suplement, który wyróżnia się wysoką zawartością białka, kluczowego dla budowy i regeneracji mięśni. Zawiera aż 91% białek serwatkowych oraz 5% maślanki, wzbogaconych naturalnymi aromatami i słodzikami. Produkt ten wspiera codzienną dietę, pomagając kontrolować apetyt, i jest dostępny w trzech owocowych smakach: waniliowo-truskawkowym, brzoskwiniowo-marakujowym oraz bananowo-kokosowym. Konsumenci mają do wyboru dwie pojemności – 700 g do codziennego użytku oraz poręczną saszetkę „TO GO” o wadze 30 g, idealną na szybki posiłek po treningu.



Źródło; Soul & Mind
Fot: mat. prasowe



tagi: Robico Active , Auchan , Intermarché , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,