Od 26 sierpnia do 25 września br. potrwa konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” zorganizowany przez markę Grześki. Aktywacja jest częścią kampanii wspierającej wprowadzenie do stałej oferty dwóch smaków Grześki na krawędzi: DARK BROWN oraz PEANUT BUTTER. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić ulubione Grześki, wejść na stronę www.szkolnegrzeszki.pl i opisać swoją największą, najbardziej spektakularną akcję ze szkolnych czasów albo podzielić się najzabawniejszą uwagą ze szkolnego dzienniczka.
Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody, w tym: 5 x 5000 zł oraz ubrania z limitowanej kolekcji, przygotowanej we współpracy z marką DRE$$CODE, sygnowaną przez popularnych influencerów.
Przygotowując tegoroczną edycję konkursu „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2”, postanowiliśmy jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych odbiorców. Z tego względu m.in. nawiązaliśmy współpracę z niezwykle popularną wśród młodszego pokolenia marką DRE$$CODE. To prężnie rozwijający się kolektyw młodych twórców, którzy zdobyli uznanie dzięki swojej unikalnej kombinacji pasji, obejmującej muzykę, modę i lifestyle - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Kampania promująca konkurs obejmie Internet, media społecznościowe, współpracę z influencerami, materiały w punktach sprzedaży oraz emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych spot wizerunkowy marki. Organizatorem aktywacji jest Nav Agency.
Regulamin akcji znajduje się na
www.szkolnegrzeszki.pl.
Źródło: Kolterman Media Communications
Fot: mat. prasowe