W założeniu, opakowania Turka Puszystego powinny przemawiać przede wszystkim do ceniących tradycyjny design polskich rodzin.
Z naszych analiz wynikało, że należy jednak jeszcze mocniej podkreślić apetyczność packshotu produktu oraz poprawić czytelność poszczególnych smaków.
Wyrazistemu rozróżnieniu wariantów posłużyły dystynktywne panele kolorystyczne, a także uwidocznienie deskryptorów smaku. Wrażenie apetyczności uzyskano za pomocą dużych, smakowitych zdjęć kanapek z dużą ilością serka.
Poza przeprojektowaniem 3 istniejących opakowań, SaltPepper Brand Design zaprojektowała także 2 nowe smaki Turka - „z chrzanem" i „z rzodkiewką".
(Monika Dawiec)
tagi: Turek ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...