Z rynku FMCG

Crunchips już po raz czwarty gra z Pol’and’Rock Festival

Czwartek, 25 lipca 2024
Radośnie, z pozytywnymi emocjami, a zarazem odpowiedzialnie poprzez wsparcie akcji „Zaraz Będzie Czysto” – tak właśnie Crunchips, najbardziej imprezowa marka Lorenz będzie wspierać tegoroczny Pol’and’Rock Festival. Dodatkowo z tej okazji przygotowany został nowy festiwalowy smak Edycji Limitowanej.
Jurek Owsiak zwykł mówić "Oj, się będzie działo!" i słowa te z pewnością będą aktualne podczas kolejnej edycji Najpiękniejszego Festiwalu Świata Pol’and’Rock Festival, który w tym roku odbędzie się na dawnym lotnisku w Czaplinku-Broczynie w dniach 1-3 sierpnia. Skoro uczestników czekają zabawa i pozytywne emocje, będące podziękowaniem za zaangażowanie wolontariuszy w 32. Finał WOŚP to nie może tam zabraknąć również marki Crunchips, która od lat angażuje się we wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

- Crunchips od zawsze stawia na radość, energię i wspólną zabawę, dlatego wsparcie festiwalu Pol’and’Rock to dla nas naturalny krok po udziale w styczniowym Finale WOŚP. Chcemy być tam, gdzie bije serce muzyki, gdzie tętni radość i gdzie ludzie dzielą się tym, co ich naprawdę inspiruje, i robią to w sposób odpowiedzialny. Festiwal jest dla nas idealnym miejscem, gdzie te wartości łączą się w niezapomnianą atmosferę. Dlatego też cieszymy się, że podobnie jak w roku ubiegłym możemy wesprzeć akcję „Zaraz Będzie Czysto” - mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.

„Zaraz Będzie Czysto” to akcja sprzątania terenu Pol’and’Rock Festival przy zaangażowaniu Festiwalowiczów, która realizowana jest od 2018 roku i ma na celu pozostawienie miejsca festiwalu takiego, jakim je wszyscy zastali. Tego typu inicjatywa doskonale wpisuje się w strategię marki Lorenz, właściciela Crunchips, w której radość życia i odpowiedzialność za człowieka i środowisko wzajemnie się uzupełniają.

Nowy festiwalowy smak w Edycji Limitowanej

Specjalnie z myślą o sierpniowej imprezie powstał również nowy smak Edycji Limitowanej Crunchips, inspirowany kuchnią typu street food, w festiwalowym smaku Cheeseburger. Za projekt opakowań odpowiada sam Jurek Owsiak. Na paczkach znalazły się również: podpis Jurka, serduszko WOŚP, informacja o tym, że Crunchips gra z Pol’and’Rock Festival oraz hasło akcji „Zaraz Będzie Czysto”. Produkt będzie dostępny w wybranych sieciach handlowych, w opakowaniach o gramaturze 200 g.



Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe


tagi: Crunchips , Pol’and’Rock Festival , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,