Z rynku FMCG

Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu. Złoty Paragon 2024 dla produktu Mini Almette śmietankowy bez laktozy

Piątek, 24 maja 2024
23 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu. Podczas tego wydarzenia firma Hochland Polska otrzymała Nagrodę Złoty Paragon 2024 dla produktu Mini Almette śmietankowy bez laktozy w kategorii ‘Serki kanapkowe, sałatkowe’ oraz Wyróżnienie dla Hochland Ser żółty Maasdamer w plastrach w kategorii ‘Sery żółte twarde’.
Pomysłodawcą oraz organizatorem konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” jest ukazujący się od 2006 roku miesięcznik Hurt & Detal, poruszający tematykę handlu oraz produktów rynku FMCG. Laureaci zostają wyłonieni dzięki czytelnikom tytułu, którzy oddają głosy na liderów sprzedaży, czyli najlepiej sprzedające się w ich placówkach produkty. Dzięki temu nagrody trafiają do tych marek, które w ostatnim roku realnie kształtowały polski handel detaliczny. Co istotne, dane pochodzą ze wszystkich formatów sklepów na terenie całego kraju. 

W najnowszej edycji konkursu Wyróżnienie wśród ‘Serów żółtych twardych’ przypadło Hochland Ser żółty Maasdamer w plastrach, natomiast Złoty Paragon 2024 w kategorii ‘Serki kanapkowe, sałatkowe’ zdobył Almette śmietankowy bez laktozy. Uznanie dla tego właśnie produktu jest doskonałą rekomendacją dla konsumentów z obniżoną tolerancją laktozy oraz tych, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych. Brak laktozy nie ma bowiem żadnego wpływu na doznania smakowe i, jak każdy Almette, ten wariant także zachwyca puszystą konsystencją i pysznym smakiem. Ponadto małe opakowanie gwarantuje świeżość i wygodę. Ten serek to po prostu szlachetna prostota, doceniana przez miłośników klasyki!

Nagrody Złoty Paragon to dla nas zawsze ogromne wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że spełniamy oczekiwania konsumentów, a proponowane przez nas produkty spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem na rynku. Dziękujemy za wyróżnienia i zaufanie, którego nie zawiedziemy. Nie spoczywamy na laurach i dbamy, aby regularnie zaskakiwać nowymi rozwiązaniami – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR  &  Marketing Services Manager w Hochland Polska.




tagi: Złoty Paragon , Mini Almette śmietankowy bez laktozy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,