Wystartowała nowa komunikacja dla szerokiej gamy produktów SPAR. Hasło „JAKOŚĆ I CENA DO POLUBIENIA” podkreśla największe atuty produktów, które wyróżniają się na sklepowych półkach estetycznymi opakowaniami. Produkty SPAR to ponad 700 artykułów spożywczych, kosmetycznych i przemysłowych niezbędnych w każdym domu. Katalog z aktualną ofertą obowiązującą od 24.04 do 14.05 jest dostępny online: Marka Własna SPAR – Katalog | SPAR – świeżość i wybór gwarantowane. Klienci znajdą w nim także przepisy na bakłażanowe pizzerki z mozzarellą, świeże kanapeczki z salami, tartę z brzoskwiniami czy wegetariańskie tacos.
“Marka SPAR nieustannie rozszerza swoją ofertę. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć wprowadziła ponad 150 indeksów w różnych kategoriach – zarówno spożywczych, jak i non food. Dla tych, którzy szukają oszczędności, mamy linię produktów SPAR No1. To przede wszystkim przetwory, ryże i kasze, karma dla zwierząt, artykuły chemiczne i higieniczne z gwarancją najniższej ceny. Dla szukających rozwiązań na pyszne, gotowe posiłki, mamy linię produktów Fresh to go. W ofercie znajdują się smaczne dania z dobrym składem, świeżo wyciskane soki i napoje oraz pożywne owsianki oraz nowość pizza w trzech smakach. Fresh to go pozwala się cieszyć wartościowym i smacznym posiłkiem o każdej porze dnia. Śniadanie, obiad i kolacja – tutaj z rozwiązaniem przychodzi właśnie Fresh to go” – podkreślił Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Oferta marki własnej SPAR tworzona jest zgodnie z oczekiwaniami partnerów i klientów. Produkty zostały przygotowane we współpracy głównie z polskimi producentami. To bardzo dobra jakość w nowoczesnych opakowaniach, zgodnych z obecnymi trendami. Dodatkowo marka SPAR oferuje również produkty z importu w ramach grupy – na przykład przetwory, słodkie i słone przekąski, kosmetyki, artykuły przemysłowe czy chemię gospodarczą.
Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.
Ponadto SPAR Polska nawiązała współpracę ze SPAR Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach SPAR w Polsce.
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.