Z rynku FMCG

Akademia Liderów Projektów w Hochland Polska

Piątek, 12 kwietnia 2024
Konfucjańskie „Powiedz, a zapomnę. Pokaż, a zapamiętam. Pozwól wziąć udział, a zrozumiem.” – to motto Akademii Liderów Projektów w Hochland Polska. To roczny program obejmujący 5 modułów, w trakcie których 6 ekspertów podzieli się z 14 uczestnikami akademii swoją wiedzą z zakresu zarządzania projektami, finansów czy inwestycji z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju.
Akademia Liderów Projektów w Hochland Polska to autorski program Emilii Mochort, który współtworzy z Joanną Kamińską, Małgorzatą Zając, Aliną Rękawiczną, Przemysławem Springerem oraz Karolem Milewskim, skierowany do każdego pracownika firmy, niezależnie od stażu czy działu. Akademia składa się z pięciu modułów, które zapewnią uczestnikom kompleksowe przygotowanie do efektywnego zarządzania projektami na każdym etapie, uwzględniając specyfikę projektu: rozwój nowego produktu, projekt organizacyjny, optymalizacyjny czy IT. Moduły obejmują kolejno takie zagadnienia, jak podstawy zarządzania projektami, zarządzanie zespołem w projekcie, zarządzanie projektami wraz z elementami zarządzania zrównoważonym rozwojem oraz zarządzanie finansami i ryzykiem w projekcie. Akademia Liderów Projektów to wyjątkowa okazja, aby zdobyć nie tylko wiedzę, ale także doświadczenie praktyczne – podkreśla Emilia Mochort, Menadżer ds. Zarządzania Portfelem Projektów i Współpracy Strategicznej w Hochland Polska. I dodaje: Nasza Akademia to 5 spotkań, 5 tematów, 6 ekspertów oraz goście i wiedza z zarządzania projektami. Będzie mnóstwo teorii, która zostanie przećwiczona w praktyce, a podczas piątego modułu ”Best Practice” każdy uczestnik indywidualnie zaprezentuje swój roczny projekt i podda go ewaluacji. Wierzę, że wszyscy będą do tego doskonale przygotowani, bo będą mieli okazje uczyć się prowadzenia projektów od najbardziej doświadczonych liderów.



Źródło:
Fot: mat. prasowe



tagi: Akademia Liderów Projektów , Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,