Z rynku FMCG

Każde zakupy w sklepach SPAR to grosz dla drzew

Czwartek, 11 kwietnia 2024
SPAR kolejny rok z rzędu angażuje się w akcję „Posadźmy razem drzewa”. Kampania potrwa do 22 kwietnia, czyli do Dnia Ziemi. Do puli środków na sadzenie drzew przyczynia się każdy, kto robi zakupy w sklepach SPAR. Analogicznie jak rok temu, SPAR od każdej transakcji zrealizowanej w sklepach przeznacza 1 grosz na sadzenie drzew. Tę ważną dla środowiska akcję zainicjował globalnie SPAR International w 2022 roku z okazji 90-lecia powstania SPAR. Do tej pory w akcję włączyły się takie kraje jak: Zimbabwe, Wielka Brytania, Niderlandy, Węgry, Pakistan, Kosowo, Włochy, Gran Canaria, Irlandia i oczywiście Polska.
“Marka SPAR od lat angażuje się w akcje charytatywne, społeczne, edukacyjne, wspiera sport i ochronę środowiska. To nasza misja zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. W zeszłym roku dzięki zebranym pieniądzom, posadziliśmy w Leśnictwie Podlesie w powiecie poznańskim aż 26.000 sosen. Zachęcamy do włączenia się w akcję. Im częściej będziecie robić zakupy w sklepach SPAR, tym więcej złotych monet pójdzie na sadzenia” – zachęca Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Więcej informacji o akcji: https://spar.pl/sadzimydrzewa/

Ostatnio Sieć SPAR otworzyła kolejne nowe sklepy w formacie SPAR Mini – w miejscowościach Borówiec Kamionki, przy ul. Głównej 52 oraz w Nowej Soli przy ul. Fredry 2. SPAR Mini to format, który dedykowany jest lokalizacjom na osiedlach i na terenach wiejskich. To sąsiedzki sklep na szybkie, wygodne i codzienne zakupy.

Spółka SPAR Polska osiągnęła bardzo dobre wyniki operacyjne w roku finansowym zakończonym we wrześniu 2023 roku. Sprzedaż sklepów własnych wzrosła o blisko 10%, przy czym sklepy o najlepszych wzrostach osiągnęły wzrosty o 25-34%. Sklepy własne poprawiły swoje wyniki operacyjne o ponad 15%.

SPAR Polska nawiązała współpracę ze SPAR Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach SPAR w Polsce.

Marka SPAR nieustannie rozszerza swoją ofertę. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć wprowadziła ponad 150 indeksów w różnych kategoriach – zarówno spożywczych, jak i non food. Oferta marki własnej SPAR tworzona jest zgodnie z oczekiwaniami partnerów i klientów. Produkty zostały przygotowane we współpracy głównie z polskimi producentami. To bardzo dobra jakość w nowoczesnych opakowaniach, zgodnych z obecnymi trendami. Dodatkowo marka SPAR oferuje również produkty z importu w ramach grupy – na przykład przetwory, słodkie i słone przekąski, kosmetyki, artykuły przemysłowe czy chemię gospodarczą.

Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Sieć SPAR została także nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy". Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.



Źródło: GENESIS PR




tagi: SPAR , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,