Z rynku FMCG

Carrefour otwiera sezon na polskie truskawki

Czwartek, 11 kwietnia 2024
Kwietniowe temperatury dały Polakom nadzieję na szybkie nadejście lata. Piękna pogoda nie tylko zwiastuje nadejście dłuższych dni, ale także otwarcie sezonu coraz większej dostępności świeżych owoców i warzyw z Polski. W ofercie sklepów Carrefour Polska pojawiły się już pierwsze polskie truskawki, które sieć wprowadziła pod marką własną wraz ze swoimi krajowymi dostawcami.
Już nie czerwiec, a słoneczny kwiecień sprowadził do sklepów Carrefour pierwsze krajowe truskawki. Od 11 kwietnia w sklepach sieci można kupić te owoce w cenie 9,99 zł za 250 g. Pierwsze w tym sezonie truskawki odmiany "malling centenary" sprzedawane pod marką własną Carrefour pochodzą od polskich dostawców, z którymi sieć współpracuje od wielu lat. Szklarniowe truskawki otwierają wczesny sezon, a już w maju dostępne będą także w innych, większych opakowaniach 500 g.

- Truskawka to symbol polskiego lata. Jako lider branży spożywczej, z radością wprowadzaliśmy polskie truskawki do naszej oferty owoców sezonowych. Naszym celem jest zaspokojenie oczekiwań klientów poprzez dostarczanie świeżych i wysokiej jakości produktów. Wprowadzając truskawki jako jedna z pierwszych sieci w sezonie wiosenno letnim 2024, potwierdzamy nasze zaangażowanie w sprostanie dynamicznym potrzebom rynku oraz dążenie do satysfakcji naszych klientów. - mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna i Projekty Strategiczne w Carrefour Polska.

Carrefour Polska od lat wspiera polskie rolnictwo i przetwórstwo, budując relacje pomiędzy konsumentami a polskimi dostawcami w tym z tymi pochodzącymi z najbliższej okolicy danego sklepu. Zachęca Polaków do sięgania po sezonowe rodzime produkty, które w atrakcyjnych cenach zawsze dostępne są w sklepach sieci. Informacje na temat aktualnej oferty świeżych owoców Carrefour dostępne są w gazetce online.



Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe



tagi: Carrefour , truskawki , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,