Z rynku FMCG

Do programu Heinz Selection dołączyło kolejne 10 najlepszych burgerowni w Polsce

Piątek, 05 kwietnia 2024
To już druga edycja tego globalnego wydarzenia #HEINZSelectionFinals w Polsce. Wśród tegorocznych finalistów znalazło się dwadzieścia burgerowni wyłonionych na podstawie rekrutacji online. Pojawiło się wiele nowych twarzy, a także uczestnicy, którzy postanowili ponownie zmierzyć się z wyzwaniem. Burger Masterzy poza umiejętnościami kulinarnymi i kreatywnością musieli wykazać się stalowymi nerwami, bowiem mijający czas budował odczuwalną presję. W przygotowaniu burgera konkursowego należało uwzględnić wykorzystanie sosu/sosów HEINZ. Dodatkowe punkty można było uzyskać za użycie chrupiących dodatków od Aviko HoReCa Polska i skorzystanie z niezawodnego sprzętu od RM Gastro Polska. Szanse kandydatów na wygraną zwiększały także czystość stanowiska i kultura pracy.
Jury z różnych zakątków świata wybrało najlepszych!

Uczestnicy swoje dzieła zaprezentowali przed doświadczonymi Szefami Kuchni z wielu części świata. W skład Jury Profesjonalnego weszli Doradcy Kulinarni Kraft Heinz zarówno z Polski, jak i USA, Brazylii, Hiszpanii i Libanu oraz Eksperci partnerów Aviko HoReCa Polska i RM Gastro. Po każdej turze swoją opinię dotyczącą konkursowych pozycji wyrażali reprezentanci Jury Degustacyjnego w składzie: Manager odpowiedzialny za rozwój marki Heinz na ⅓ świata Steve Chantry oraz topowi Influencerzy - Maciej Blatkiewicz (Maciej je), Paweł Jaworski (Jawor) i Mikołaj Bagiński (Bagi).

Po zaciętej walce Burger Masterów eksperci wyłonili zwycięzców. Oto lokale wybrane w tej edycji:

● Faceburger, Kielce
● KraCow Burgers, Kraków
● SmaszMi, Łódź
● Gęba w niebie. Burgery & Pizza, Białystok
● The Goood Burger, Warszawa
● BRO Burger, Żory
● Matt’s Cheesesteaks, Kraków
● CHAPS gastropub, Gliwice
● Lucky food Burger, Kraków
● Dzika Kuchnia, Szczecin

– To już drugi rok, jak doceniamy naszych partnerów – niesieciowe burgerownie z całej Polski, które podzielają bliskie nam wartości takie jak najwyższa jakość, smak, kreatywność i odwaga, by iść własną drogą. Cieszymy się, że możemy wspierać ich w rozwoju i razem oferować wyjątkowe doznania kulinarne dla smakoszy w całej Polsce – powiedział Adam Imielski, Sales Director w Kraft Heinz. – W tym roku rękawicę podjęli najlepsi z najlepszych i to było widać. Burger Masterzy wykazali się finezją oraz kreatywnością i na bazie pysznych sosów HEINZ stworzyli niepowtarzalne burgery, których smak i wygląd wzniosły starcie na światowy poziom.

Zwycięstwo w konkursie to początek współpracy z HEINZ

Konkurs #HEINZSelectionFinals to początek przygody Burgerowni z marką HEINZ. Zwycięzcy dołączą do globalnej społeczności, która zrzesza ponad 400 najlepszych burgerowni z 22 krajów na całym świecie. Każda z nich otrzymuje dostęp do unikatowych produktów HEINZ, możliwość korzystania z wiedzy ekspertów marki oraz szansę na rozwój, rozpoznawalność i przede wszystkim pozyskanie nowych klientów.

Przekonali się o tym zwycięzcy poprzedniej polskiej edycji, czyli: TRUST Burger & Drink Bar, HAMBURG Slow Food, Olymp Burger House, MNIAM MNIAM Zawiercie, Browar Bałtów, Wół na Stół oraz Family American Food by Olek. Każda z wymienionych restauracji pozostaje częścią Heinz Selection na kolejny rok, tworząc wspólnie ekipę ALL STARS.

 Kolejna edycja odbędzie się już w następnym roku. Informacje na temat harmonogramu zgłoszeń będą publikowane na profilach Kraft Heinz Food Service. Link do profili poniżej:
ikona + link https://www.facebook.com/KraftHeinzFoodservicePl
ikona + link https://www.instagram.com/kraftheinzfoodservicepl



Źródło: PUBLICIS CONSULTANTS
Fot: mat. prasowe



tagi: Heinz Selection , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,