Z rynku FMCG

Carrefour uruchamia koncept C4NDYLAND

Piątek, 05 kwietnia 2024
Carrefour Polska otworzył w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie nowy koncept handlowy pod nazwą C4NDYLAND. Jest to wydzielona strefa ze słodyczami i oryginalnymi produktami spożywczymi z całego świata, których do tej pory nie można było kupić stacjonarnie na polskim rynku. Uroczyste otwarcie nowego konceptu odbędzie się już dziś (5 kwietnia), w godz. 15:00-19:00.
Według analiz Euromonitora, w 2022 roku wartość światowego rynku słodyczy została określona na 113,6 mld USD a eksperci przewidują, że na przestrzeni lat 2022-2028 urośnie jeszcze o ponad 50%. Co więcej, Polska jest jednym z największych rynków czekolady w Europie Środowo-Wschodniej, a słodycze i produkty żywnościowe z odległych krajów szybko zyskują na popularności w naszym kraju.

W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie zarówno nietypowymi słodyczami, jak i przysmakami z różnych stron świata, Carrefour Polska otwiera w Warszawie strefę store-in-store pod nazwą C4NDYLAND, która kierowana jest do osób ciekawych świata, które nie boją się kulinarnych eksperymentów. Klienci znajdą tam m.in. produkty z Azji czy USA, takie jak choćby duży wybór popcornów, nowe smaki popularnych napojów gazowanych, znane na tiktoku duże strzelające żelki czy produkty marki Samyang ze znanymi Buldakami na czele. Z kolei w strefie w strefie „challenge” znajdą się produkty bardzo ostre czy słone lub kwaśne, a w strefie #CrazyFood znajdziemy odniesienia do modnych ostatnio w mediach społecznościowych jedzeniowych „challengy”.

- Carrefour posiada w swojej ofercie ponad 50.000 różnych produktów i prawdopodobnie jest to najszerszy asortyment oferowanych w Polsce w sklepach stacjonarnych. Staramy się jednak nie tylko odpowiadać nim na oczekiwania klientów, ale również wyprzedzać ich potrzeby. Dlatego nieustająco pracujemy nad nowymi konceptami i rozwiązaniami handlowymi, które sprawiają, że wybór w sklepach Carrefour jest jeszcze bardziej atrakcyjny — mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Rozwoju Działu Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. Strefa C4NDYLAND zlokalizowana w centrum handlowym Westfield Arkadia to rozwinięcie naszego konceptu Kuchni Świata, w którym oferujemy już łącznie ponad 3000 produktów z kilkunastu krajów na świecie i który dostępny jest w naszej ofercie na stałe. To wprost odpowiedź na potrzeby klientów z pokolenia Y, Z i młodszych, którzy wyznaczają trendy, szukając zagranicznych słodyczy i przekąsek dostępnych od ręki tu i teraz. Chcemy być liderem tego typu asortymentu w Polsce, a to co nas wyróżnia to wybór, dostępność i przystępne ceny — dodaje Sylwester Mroczek.

Pierwsza strefa C4NDYLAND zostanie oficjalnie otwarta w warszawskim hipermarkecie Carrefour w Westfield Arkadia już dziś, 5.04.2024r. o godzinie 15:00. W trakcie otwarcia klienci będą mogli wziąć udział w wielu atrakcjach, w tym tiktokowym wyzwaniu tanecznym, w którym do wygrania będą słodycze z nowej strefy.

Po debiutanckiej strefie w Westfield Arkadia już w najbliższych tygodniach strefy C4NDYLAND pojawią się w kolejnych miastach w całej Polsce.



Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe


tagi: Carrefour , C4NDYLAND , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,