Kampanie i Promocje

Tarczyński nie zwalnia tempa! Julia Żugaj dołącza do ekipy Parówkożerców

Wtorek, 12 marca 2024
Po dużym sukcesie działań reklamowych ze Smolastym, firma Tarczyński rusza z nową kampanią Parówkożerców. Czas więc na kolejne głośne nazwisko! Tym razem twarzą kampanii została bijąca rekordy popularności influencerka Julia Żugaj, która ma apetyt na jeszcze więcej. Poprzez aktywne działania reklamowe Tarczyński umacnia swoją pozycję w popularnej wśród Polaków kategorii parówek.
„I to jest śniadanie!”

Aż 1/3 Polaków na śniadanie wybiera parówki, a 42% przygotowuje je swoim dzieciom – tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań ARC Rynek i Opinia. O tym, że parówki są niezwykle popularnym posiłkiem, opowiadają w najnowszej kampanii Parówkożerców firma Tarczyński i Julia Żugaj, influencerka znana i lubiana zwłaszcza wśród nastolatków. Zasięgi generowane przez bohaterkę spotów są imponujące. Tylko na Tik Toku Julia Żugaj ma 3,7 mln obserwujących, na Instagramie 1,3 mln, a na YouTube śledzi ją ponad pół miliona subskrybentów.

- Wraz z idolką młodzieży, Julią Żugaj, przekonujemy, że parówki są dobrym i dodatkowo modnym posiłkiem, który można podać na wiele sposobów. Głównym celem kampanii jest budowa wśród młodszych konsumentów, ale też ich rodziców, świadomości linii Tarczyński Naturalnie oraz parówek 100% z kurczaka stworzonych tylko z naturalnych składników. Stawiamy na naturalność produktów, zgodnie z ideą marki „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. Polacy coraz częściej zwracają uwagę na jakość posiłków, a szczególnie śniadań. Wierzymy, że dzięki naszym produktom i ogólnopolskim kampaniom ze znanymi i lubianymi gwiazdami wyjdziemy naprzeciw tym trendom – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

Hitowe spoty Parówkożerców ze Smolastym wygenerowały niezwykłe zainteresowanie. Tylko w internecie dotarły do 16 milionów odbiorców, co oznacza, że statystycznie zobaczyła je blisko co 2. osoba w Polsce. Kampania okazała się niemal tak popularna, jak parówki Tarczyński, które należą do najchętniej wybieranych przez konsumentów.

Z Dubaju do Paryża

W najnowszym spocie przenosimy się z pełnego przepychu Dubaju, gdzie gościł Smolasty, do wyrafinowanego i eleganckiego Paryża. Julia odpoczywa w apartamencie i przygotowuje się do zjedzenia śniadania, którego głównym produktem są parówki 100% z kurczaka Tarczyński Naturalnie, w towarzystwie innych składników, tworząc idealny posiłek. Lektor z kolei przypomina, że „Wszyscy są parówkożercy, Julia Żugaj też”.

To kolejna odsłona możliwości, jakie daje wykorzystanie wysokiej jakości produktu oferowanego przez firmę Tarczyński. Po kraftowym, street-foodowym hot-dogu Smolastego, przyszedł czas na codzienne, ale jednocześnie modne, a nawet instagramowe śniadania z Julią.

Nowa kampania z Julią Żugaj obejmuje działania w digitalu.  Podzielona zostanie na etapy, a na uważnych obserwatorów będzie czekać duża niespodzianka! Warto więc śledzić w mediach społecznościowych profile Julii Żugaj i Tarczyński S.A.

Najnowszy spot można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/RxG6CIZ597Q.



tagi: Tarczyński , Julia Żugaj , Parówkożercy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,