Kampanie i Promocje

Podano do stołu - na talerzach ze Stokrotki!

Czwartek, 07 marca 2024
Domowe gotowanie zyskuje coraz więcej zwolenników. Celebrować wspólne posiłki można wyjątkowymi daniami i atrakcyjnym sposobem ich podania. Dlatego Stokrotka rusza z nowym programem lojalnościowym. W rozpoczynającej się 7 marca akcji klienci mogą wymieniać otrzymywane po zrobieniu zakupów znaczki na elementy włoskiej zastawy stołowej w promocyjnych cenach.
Spotkania z rodziną i przyjaciółmi przy domowym stole stanowią ważny element naszej codzienności. Zachęcając do celebrowania wspólnych posiłków oraz domowego gotowania Stokrotka rozpoczyna kolejny program lojalnościowy, w którym tym razem proponuje klientom włoską zastawę stołową. Porcelanowe talerze i miski z kolekcji Baraonda marki Pozzi Milano ucieleśniają najnowsze trendy w wyposażeniu wnętrz oparte na porządku, symetrii oraz graficznych i geometrycznych wzorach.

Nowy program lojalnościowy rozpoczyna się 7 marca i potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 24 lipca 2024 r. Znaczki wydawane będą do 10 lipca 2024 r. Za każde przeznaczone jednorazowo na zakupy 35 zł klienci otrzymają przy kasie lub w aplikacji jeden znaczek. W ofercie sieci znajdują się również produkty, których zakup premiowany będzie dodatkową naklejką. Zebranie odpowiedniej liczby znaczków umożliwi wymianę ich na produkty z kolekcji Baraonda w promocyjnych cenach.

– Nasze akcje lojalnościowe cieszą się dużym zainteresowaniem. Staramy się więc, by udział w nich był jak najłatwiejszy. Dlatego towarzyszące programowi znaczki można wygodnie zbierać zarówno w formie papierowej, jak i w aplikacji Nasza Stokrotka. Druga z metod jest szczególnie interesująca, ponieważ nasza aplikacja posiada funkcjonalność umożliwiającą przekazywanie zgromadzonych Płatków i Znaczków innym osobom. Dzięki temu rozwiązaniu można wspólnie szybciej zebrać liczbę punktów potrzebną do odebrania wybranego produktu z akcji lojalnościowej lub skorzystania z kuponu rabatowego – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Więcej szczegółów i regulamin dostępne są na stronie www.stokrotka.pl oraz w sklepach sieci Stokrotka. Ofertę sprawdzić można również w gazetce promocyjnej znajdującej się w placówkach stacjonarnych, na stronie internetowej i w aplikacji Nasza Stokrotka.



Źródło: Stokrotka
Fot: mat. prasowe



tagi: Stokrotki , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,