Drogeria

Brand Distribution rozwija portfolio produktowe w ramach kategorii non-food

Środa, 06 marca 2024
Brand Distribution, będąca częścią Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group rozbudowuje ofertę non-food o marki charakteryzujące się wysoką skutecznością. Triumf, Evidur oraz Poliboy łączy niemieckie pochodzenie, a co za tym idzie silnie skoncentrowane składniki, gwarantujące natychmiastowe i długotrwałe efekty.
Obecna oferta produktowa jest wynikiem konsekwentnej realizacji polityki firmy o dostarczaniu konsumentom w Polsce i na świecie unikatowych produktów. „Krajowy rynek nie jest pod tym względem rynkiem różnorodnym. Cechuje się dużą powtarzalnością oferty, a Polacy lubią przecież testować nowości. Jednak my nie opieramy naszej wartości dystrybucyjnej, tylko i wyłącznie na dostarczaniu kupującym nowości. Opieramy ją na precyzyjnej selekcji produktowej, która odpowiada na aktualne trendy konsumenckie, ale przede wszystkim przedstawia konsumentom ofertę w ramach trendów wschodzących. Do tych kategorii śmiało możemy zaliczyć produkty marek: Triumf, Evidur oraz Poliboy”.– mówi Piotr Kłosowski, Kierownik Działu Sprzedaży Krajowej Brand Distribution.

TRIUMF to marka należąca bezpośrednio do Brand Distribution. Ekologiczna, certyfikowana międzynarodowym znakiem EcoLabel, produkowana w wyselekcjonowanych niemieckich fabrykach. Charakteryzuje się wysoko skoncentrowanymi formułami, które skutecznie piorą, chronią kolor i zmniejszają zużycie energii – proszki, płyny i kapsułki można stosować już w 20 stopniach, zachowując skuteczność prania. Marka zawiera w swojej ofercie także wyspecjalizowane środki do prania przeznaczone dla wymagającej specjalnego traktowania odzieży sportowej. Jej produkty są doskonale dla dzieci i dorosłych o wrażliwej skórze.

EVIDUR – ceniona niemiecka marka, obecna na rynku od 170 lat. Zdobyła uznanie na tamtejszym rynku, dzięki wysokiej jakości chemii gospodarczej. Marka wyróżnia się przede wszystkim w dziedzinie proszków do prania. Evidur prezentuje efektywne i niezawodne rozwiązania, które rewolucjonizują codzienne obowiązki domowe. Połączenie niemieckiej precyzji i innowacyjności sprawia, że produkty marki skutecznie sprostają wymagającym paniom domu, które biel firan, obrusów, koszul i sukienek, stawiają sobie za punkt honoru. Te, wyprane w Evidur będą śnieżnobiałe bez żadnych kompromisów.

POLIBOY to także niemiecka marka bazująca na tradycyjnych recepturach. Firma, do której należy, została założona w 1930 roku. Szeroki asortyment Poliboy obejmuje specjalistyczne produkty do czyszczenia podłóg, skór, drewna, plastiku, ceramiki, kominków i przede wszystkim złota i srebra. Na rynku niemieckim zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w swojej dziedzinie. Wielokrotnie nagradzana. W 2018 roku zdobyła tytuł Brands for the Century – jako symbol niemieckiej jakości, w latach 1990-1999, odebrała pięć nagród ASU, między innymi za wkład środowiskowy. Misję marki świetnie oddaje jej slogan: „Help to be new”.

„Nowe marki w ofercie dystrybucyjnej Brand Distribution łączy nie tylko jakość, gwarantowana niemieckim pochodzeniem, ale także bardzo atrakcyjna cena. Branża kosmetyczna nauczyła nas i to już ponad 20 lat temu, że można wyprodukować dobry jakościowo produkt i zaoferować go konsumentowi w przyjaznej cenie. To myślenie jest nam, jako dystrybutorowi także produktów z branży beauty wyjątkowo bliskie”. – podkreśla Kłosowski.

Aktualna oferta rozszerzonego portfolio zawiera produkty idealne do wykorzystania podczas Wielkanocnych porządków:

1.    Poliboy: Mleczko do czyszczenia srebra.                                                             
Gramatura: 200 ml Cena detaliczna: ok. 20 zł

2.    Evidur: proszek do prania firan i białych tkanin.
Gramatura: 600 g Cena detaliczna: ok. 17 zł

3.    Triumf: Płyn do prania ubrań sportowych, bo zwykle w takich, niezobowiązujących zabieramy się za porządki.
Gramatura: 1000 ml Cena detaliczna: ok. 18 zł

Produkty z oferty Brand Distribution są dostępne w marketplace`ach oraz najpopularniejszych sklepach e-commerce, w tym Vollmart24.pl.




Fot: mat. prasowe


tagi: Brand Distribution , non-food , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,