Kampanie i Promocje

Z Lubellą przygotujesz pyszne danie jak w restauracji!

Piątek, 09 lutego 2024
W ramach kontynuacji platformy komunikacyjnej „Pysznie na tym wyjdziesz” Lubella ponownie zwraca uwagę, że z makaronem można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Tym razem marka inspiruje do oszczędzania pokazując, że w domu zjemy tak samo pysznie, ale taniej niż w restauracji. Wzmocnieniem przekazu było specjalne wydarzenie na warszawskiej Pradze, gdzie 5 lutego Lubella otworzyła swoją pierwszą restaurację, w której serwowano nie tylko smaczne dania na bazie makaronu, ale nawet makaronowy deser!
W kolejnej odsłonie kampanii Lubella zachęca do gotowania w domu pokazując, że przygotowane osobiście posiłki to nie tylko wiele satysfakcji, ale także proste rozwiązania w atrakcyjnej cenie. Z Lubellą nie potrzeba wiele - wystarczą łatwo dostępne składniki, aby przygotować pyszne i efektowne dania. Cała kampania została wsparta wyjątkowym wydarzeniem. Na warszawskiej Pradze na jeden dzień powstała restauracja Lubelli „Prosta Pasta”. W oficjalnym otwarciu wdzieli udział twórcy internetowi oraz gwiazdy m.in.: Rozkoszny, Paulina Krupińska, Lara Gessler czy Krzysztof Ibisz.

Lubella nie tylko serwowała zaproszonym gościom smaczne dania w restauracyjnym wydaniu, ale także podzieliła się przepisami na ich proste wykonanie w domu. Na koniec zamiast typowego rachunku wszyscy zostali poproszeni o oszacowanie restauracyjnej ceny swojego dania. Zdziwienie gości było ogromne, kiedy dowiedzieli się, że gotując te dania w domu zapłaciliby za nie o wiele mniej. I tak np. składniki makaronu spaghetti z marynowaną dynią i mascarpone zostały wycenione na 11 zł, a deseru „Makaronowej szarlotki” na 9,50 zł. Ten miły, zaskakujący akcent kolacji ukazał wszystkim, że domowe dania także mogą mieć restauracyjny twist.

Wykorzystywane media: TV, VOD, digital (m.in. Youtube, TikTok). Szerokie działania z influencerami.
Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=qDfeB0GD6zw
Agencja reklamowa: Polot
Dom mediowy: Starcom



Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe



tagi: Lubella , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,