By spełnić warunki promocji „Dwóch Szybkich Żubrów nie da się przeoczyć” wystarczy kupić piwo Żubr ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu, żeby mieć szansę wygrania dwóch kolejnych. Limitowane puszki i butelki są już dostępne w szerokiej dystrybucji.
Mechanizm promocji zawiera się w prostej, sprawdzonej formule – informacja o wygranej w postaci dwóch piw znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Pamiętać należy o zachowaniu dowodu zakupu. Nagrody będzie można odbierać do 31 sierpnia br. Adresy sklepów biorących udział w promocji oraz regulamin aktywacji są dostępne na stronie: Dwa szybkie żubry 2024 (zubr.pl).
– Żubr zna oczekiwania swoich konsumentów, dlatego już 9. raz wraca ze znaną i lubianą zabawą. Pod kapslem lub zawleczką, oprócz dreszczyku emocji, kryje się również szansa na wygranie dwóch kolejnych piw, których rozdamy aż 8 milionów - komentuje Michał Szczerba, Brand Manager Żubra.
Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, przenosi odbiorców do królestwa żubra, w którym radosny ich galop wzbudza uwagę najmniejszych mieszkańców puszczy. Nawet para kretów wychyla się z podziemnych korytarzy, by zobaczyć dwa szybkie żubry.
Działania reklamowe będą realizowane w telewizji, internecie (m.in. w social media), a także w punktach sprzedaży.
Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Za digital i PR odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.
Źródło: KP
Fot: mat. prasowe