Kampanie i Promocje

„Dwa Szybkie Żubry” po raz dziewiąty

Środa, 07 lutego 2024
W poniedziałek, 5 lutego wystartowała szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. Do wygrania jest 8 milionów piw.
By spełnić warunki promocji „Dwóch Szybkich Żubrów nie da się przeoczyć” wystarczy kupić piwo Żubr ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu, żeby mieć szansę wygrania dwóch kolejnych. Limitowane puszki i butelki są już dostępne w szerokiej dystrybucji.

Mechanizm promocji zawiera się w prostej, sprawdzonej formule – informacja o wygranej w postaci dwóch piw znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Pamiętać należy o zachowaniu dowodu zakupu. Nagrody będzie można odbierać do 31 sierpnia br. Adresy sklepów biorących udział w promocji oraz regulamin aktywacji są dostępne na stronie: Dwa szybkie żubry 2024 (zubr.pl).

– Żubr zna oczekiwania swoich konsumentów, dlatego już 9. raz wraca ze znaną i lubianą zabawą. Pod kapslem lub zawleczką, oprócz dreszczyku emocji, kryje się również szansa na wygranie dwóch kolejnych piw, których rozdamy aż 8 milionów - komentuje Michał Szczerba, Brand Manager Żubra.

Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, przenosi odbiorców do królestwa żubra, w którym radosny ich galop wzbudza uwagę najmniejszych mieszkańców puszczy. Nawet para kretów wychyla się z podziemnych korytarzy, by zobaczyć dwa szybkie żubry.

Działania reklamowe będą realizowane w telewizji, internecie (m.in. w social media), a także w punktach sprzedaży.

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Za digital i PR odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.

1707132265_Zubr_UTC_2024_1080x1080.jpg



Źródło: KP
Fot: mat. prasowe



tagi: promocja , Żubr , Kompania Piwowarska , Dwa Szybkie Żubry , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,