Kampanie i Promocje

Marka Makłowicz i Synowie rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią TV

Piątek, 02 lutego 2024
W lutym br. rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią kampanii jest emisja billboardów sponsorskich w największych stacjach telewizyjnych. Kampania potrwa do końca lutego br.
Robert Makłowicz to jeden z najpopularniejszych polskich krytyków kulinarnych i podróżników, który od 30 lat pokazuje Polakom różne zakątki i kuchnie świata. Wraz z synami - Mikołajem i Ferdynandem – kontynuuje swoje dziedzictwo poprzez rodzinne prowadzenie firmy Makłowicz i Synowie. Przedsięwzięcie zadebiutowało na rynku spożywczym w czerwcu 2023 roku. Oferta obejmuje kilkanaście dań gotowych i sosów inspirowanych kuchniami świata, a także oryginalne włoskie makarony wytwarzane metodą trafila al bronzo oraz oliwy. Gotowe dania przygotowane są na podstawie autorskich receptur opracowanych przez kulinarne trio: Roberta, Mikołaja i Ferdynanda Makłowiczów, które to bazowało na składnikach wysokiej jakości. Makłowicz i Synowie to także bogata – a bezpłatna – ekspertyza kulinarna: witryna internetowa firmy oraz social media zawierają cyklicznie udostępniane przepisy oraz porady kulinarne. Produkty sygnowane logo Makłowicz i Synowie można aktualnie kupić w dużych sieciach detalicznych (m.in. Lidl, Dino, Dealz) oraz za pośrednictwem portalu Allegro i e-sklepów (m.in wDomku, Frisco, Bolt, Lisek, Dolmo).

Pierwsza kampania telewizyjna

Z początkiem lutego br. wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania promującą firmę Makłowicz i Synowie. Składa się na nią 8 sekundowy billboard sponsorski, emitowany w głównych kanałach telewizyjnych: Polsat, TVN i TVP, a także w kanałach tematycznych każdej z wymienionych stacji. Spoty sponsorskie z udziałem Roberta Makłowicza i jego rodziny były kręcone w rodzinnym domu w Chorwacji dla spójnego podkreślenia konceptu marki. Będzie można je oglądać do końca miesiąca.

Bardzo nas cieszy startująca właśnie pierwsza kampania ogólnopolska w telewizji marki Makłowicz i Synowie. Jest ona naturalną konsekwencją naszej misji i działalności kulinarnej. Jesteśmy dumni, że poprzez tę kampanię możemy pokazać markę Makłowicz i Synowie większemu gronu odbiorców. Kierujemy ją – podobnie jak nasze produkty – do wszystkich: miłośników gotowania, ale i aspirujących amatorów jedzenia. Liczymy, że spoty z naszym udziałem dostępne w głównych stacjach TV zbudują jeszcze większą świadomość naszej oferty i prezentowanych przez rodzinną firmę wartości - wieloletnie doświadczenie kulinarne, pasję do gotowania i podróży w poszukiwaniu niebanalnych smaków pod szyldem Makłowicz i Synowie – mówi Mikołaj Makłowicz, Wiceprezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.

Za kreację i realizację spotów promujących markę Makłowicz i Synowie odpowiada Andrzej Tomczak, operator filmowy i współautor programów telewizyjnych z udziałem Roberta Makłowicza; media zaplanowała i zakupiła agencja OMD. Działania PR prowadzi agencja Lepont.


Link do spotu: https://drive.google.com/file/d/1GNSJ-F3hC6BLI1ldtTntgQypCgB8qNLz/view


Źródło: LEPONT
Fot: mat. prasowe



tagi: Marka Makłowicz i Synowie , kampania TV , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,