Kampanie i Promocje

Oreo z limitowaną edycją ciastek PAC-MAN przygotowaną we współpracy z Namco

Czwartek, 01 lutego 2024
Oreo od lat wprowadza limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt! Współpracy towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do końca kwietnia 2024 r.
PAC-MAN, komputerowa gra zręcznościowa, została wyprodukowana w 1980 r. Z biegiem czasu stała się popularna na całym świecie i zyskała miano kultowej. Jej bohater PAC-MAN uznawany jest za ikonę pop-kultury – był bohaterem filmu i animowanych seriali, a kojarzona przez miliony osób na całym świecie ścieżka dźwiękowa z gry pojawiła się w utworach muzycznych.

Także w tym roku marka Oreo kontynuuje swoją strategię. Tym razem firma Mondelez nawiązała współpracę z Namco, w ramach której powstała limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN. Zarówno na opakowaniach, jak i znajdujących się w nich ciastkach, widoczne są nawiązania do kultowej gry. Obydwie strony ciastek mają emblematy przypominające labirynt i postacie z gry PAC-MAN. Dostępnych jest aż 6 różnych wzorów – z labiryntem, głównym bohaterem, dwoma duszkami, wisienką i napisem PAC-MAN. Produkty dostępne są w opakowaniach: 176 g, 110 g i 44 g.

Kampania promocyjna

Wprowadzeniu na rynek limitowanej edycji ciastek Oreo PAC-MAN towarzyszy kampania 360o, która potrwa do końca kwietnia 2024 r. Składają się na nią m.in. działania prowadzone w digitalu, na potrzeby których stworzony został 15-sekundowy spot, loteria konsumencka oraz wsparcie sprzedażowe w sklepach.

Co więcej, marka Oreo została sponsorem Snowlandii, czyli ogromnego śnieżnego labiryntu znajdującego się w Zakopanem. Na osoby odwiedzające ją w okresie 9-11 lutego 2024 r. czeka niepowtarzalna rozgrywka w PAC-MANA – jedna osoba z pary będzie mogła wcielić się w jego rolę i wejść do prawdziwego labiryntu. Druga korzystając z kamerki przymocowanej do drona stanie się graczem nawigującym kultowego bohatera. Atrakcji towarzyszy kreatywny sampling produktów wspierający zabawę, której celem jest zebranie jak najwięcej ciastek Oreo i jak najszybsze wyjście z labiryntu.

Atrakcyjne nagrody do wygrania w loterii konsumenckiej

W ramach kampanii zorganizowano także ogólnopolską loterię konsumencką z atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania nagroda główna – tygodniowy wyjazd do Japonii dla 4 osób z wizytą w Namco Gaming Centre. A także 70 zestawów składających się z przenośnych konsoli do gry i voucherów na grę PAC-MAN. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolne opakowanie Oreo, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na www.loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy się wygrało! Należy zachować paragon lub fakturę imienną na zakupiony produkt. Loteria trwa od 1.02.2024 r. do 30.04.2024 r. Zakupu należy dokonać od 1.01.2024 r. do 30.04.2024 r. Szczegóły akcji znaleźć można w regulaminie zamieszczonym na stronie www.loteriaoreo.pl. Loteria wspierana jest również materiałami POS. Dzięki szerokiemu wsparciu sklepy mogą spodziewać się zwiększonego zainteresowania ze strony konsumentów, dlatego bardzo ważne jest, aby na sklepowych półkach znalazło się odpowiednie zatowarowanie produktami Oreo.



tagi: Oreo , limitowana edycja , ciastka , PAC-MAN , Namco , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,