Z rynku FMCG

Szymon Marciniak został ambasadorem Izotoników DrWitt

Piątek, 26 stycznia 2024
Najlepszy piłkarski sędzia świata Szymon Marciniak został ambasadorem linii Izotoników od marki DrWitt, która należy do Grupy Maspex.
DrWitt Isotonic Drink to nowość na rynku napojów funkcjonalnych. Cała linia izotoników, podobnie jak wszystkie produkty DrWitt, nie zawiera konserwantów, jest wzbogacona odpowiednimi witaminami i minerałami. Ma także butelkę o pojemności 750 ml ze sportcapem o wyjątkowo dobranej średnicy, tak aby była idealnie dopasowana do uchwytu rowerowego. Konsumenci do wyboru mają 4 warianty smakowe: multifruit, kaktus, cytrynę oraz czerwoną pomarańczę.

Szymon Marciniak został właśnie uznany drugi raz z rzędu najlepszym piłkarskim sędzią świata przez Międzynarodową Federację Historyków i Statystyków Futbolu (IFFHS), otrzymując takie wyróżnienie za rok 2023, a wcześniej za 2022. Polski arbiter sędziował ostatnie finały najważniejszych piłkarskich wydarzeń: Mistrzostw Świata, Ligi Mistrzów oraz Klubowych Mistrzostw Świata.

Sportowe sukcesy na najwyższym, światowym poziomie, profesjonalizm, ambicja oraz aktywny i sportowy styl życia, którego nieodłącznym elementem jest trening, to wyróżniki, które sprawiły, że Szymon Marciniak jest doskonałym ambasadorem Izotoników DrWitt i atrybutów produktu.

– Każdy mecz jest dla mnie jak finał. Na boisku zawsze daję z siebie sto procent. Ciężko pracuję na co dzień by być perfekcyjnie przygotowanym do każdego spotkania. Nieodłącznym elementem mojej rutyny jest trening, a szczególnie ważne jest dla mnie odpowiednie nawodnienie, dlatego wybrałem Izotoniki DrWitt. To produkt, który spełnia moje wymagania, towarzyszy mi w codziennych wyzwaniach na boisku i poza nim – to powody dla których zostałem ambasadorem marki – mówi Szymon Marciniak, najlepszy piłkarski sędzia świata.

– Szymon Marciniak łączy w sobie sport, sukcesy na najwyższym poziomie oraz aktywny, dynamiczny styl życia. Jest świetną inspiracją dla osób chcących zostać mistrzami w swojej dziedzinie oraz rozwijać sportowe pasje, prowadzić aktywny tryb życia. Jest osobą, która wie jak ważne jest dobre nawodnienie. Szymon swoją postawą na boisku i poza nim, szybkością podejmowania decyzji, idealnie pasuje jako ambasador linii Izotoników DrWitt – wyjaśnia Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages w Grupie Maspex.

W ramach współpracy Szymon Marciniak uczestniczył będzie w działaniach komunikacyjnych marki DrWitt.

Szymon_Marciniak_DrWitt_foto.jpg



Źródło: Grupa Maspex
Fot: mat. prasowe


tagi: Szymon Marciniak , DrWitt , izotoniki , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,