Komentarz Branżowy

Tadeusz Czarniecki Dyrektor Marketingu OSHEE™ Polska podsumował 2023 rok

Wtorek, 23 stycznia 2024
„To był kolejny trudny rok z dużą presją inflacyjną, a co za tym idzie zmniejszającą się siłą nabywczą konsumentów. Determinowało to kolejne zmiany w zachowaniach konsumenckich, zarówno odnośnie sposobu i miejsca dokonywania zakupów, a także częstotliwości i wysokości paragonu." - powiedział Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu, OSHEE™ Polska.

Presja ze strony dyskontów oraz agresywna promocja swoich marek własnych była widoczna przez cały rok i odczuwalna szczególnie w kategoriach generycznych, gdzie produkty pierwszo-cenowe odgrywają znaczącą rolę."

Pomimo tych fluktuacji, jest to niezwykle udany rok dla Oshee, z bardzo dużą dynamiką wartościową, ale przede wszystkim ilościową, co oznacza że nasza oferta produktowa dociera do coraz większej ilości konsumentów. Konsekwencja w budowaniu brandu, dbałość o dostępność oferty produktowej, z intensywnym wsparciem reklamowym i promocyjnym w miejscu sprzedaży, przyniosła oczekiwane efekty w postaci umacniania pozycji rynkowej."

W rok 2023 weszliśmy z gruntownym rebrandingiem marki, tak by wraz z zaplanowanymi działaniami nadać nowy, odświeżony look marce. Nowa ambasadorka marki w osobie Igi Świątek, ogłoszone partnerstwo z jedną z najlepszych lig piłkarskich świata – hiszpańską La Ligą, collabo z raperem Matą czy kolejna linia produktowa z CD Project Red (Cyberpunk), to obok wdrożenia nowej linii asortymentowej HydroBoost, najważniejsze wydarzenia tego roku dla Oshee."


Tadeusz Czarniecki
Dyrektor Marketingu
OSHEE™ Polska




tagi: OSHEE Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,