„Przyjęta strategia inwestycji w najwyższą jakość w zgodzie z bieżącymi trendami przyniosła wymierne efekty. Jesienią br. rozszerzyliśmy linię Zupy Świata o nowy produkt – Zupę Meksykańską i już mamy pierwsze sygnały z rynku, że został on bardzo dobrze przyjęty przez konsumentów. Aktualnie marka JemyJemy to 18 zup, ugotowanych z naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników, w trzech liniach: Zupy Tradycyjne, Zupy Świata i warzywne Zupy Kremy. Konsumenci poszukują autentycznych produktów z dobrym, krótkim składem, które smakują jak domowe, lecz są szybkie do podania. Zupy JemyJemy wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, by w kilka chwil otrzymać pełnowartościowy, sycący i smaczny posiłek. O sukcesie naszej marki decyduje także poręczne i lekkie opakowanie typu doypack, oraz fakt, że zupy ze względu na naturalny proces utrwalania nie wymagają przechowywania w lodówce. Z umiarkowanym, ale jednak, optymizmem, patrzymy w przyszłość."
tagi: Profi , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Fabryka Bakallandu poszukuje nowych pracowników, a rozwój...
Wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2...
W sklepach pojawiła się limitowana edycja kultowego soku...
Przedsiębiorca zapłaci mniej już od marca 2025...
Umowy sprzed 2020 roku...
Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję...
Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy...
62% firm MŚP wspiera dobrostan psychiczny pracowników i robi...