Z rynku FMCG

Biedronka oddaje 4 unikatowe doświadczenia na rzecz 32. Finału WOŚP

Poniedziałek, 15 stycznia 2024
Dla fanów piłki nożnej, rodziców czy wielbicieli profilu Biedronki na TikToku - jako sponsor główny 32. Finału WOŚP, sieć Biedronka oddała na aukcje charytatywne 4 unikatowe doświadczenia. Wśród nich znalazły się m.in. sesja zdjęciowa z marką Dada dla rodziców i ich pociechy, czy bilet na mecz Polska - Estonia wraz z koszulką i piłką z podpisami piłkarzy polskiej kadry. Środki zebrane podczas licytacji w całości zostaną przeznaczone na cel 32. Finału WOŚP, którym jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc u dzieci i dorosłych.
Sieć Biedronka już po raz trzeci została sponsorem głównym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podczas ostatnich dwóch Finałów Biedronka i jej klienci wsparli zbiórkę Fundacji WOŚP kwotą ponad 14,5 mln złotych. Było to możliwe m.in. dzięki wpłatom darowizn przy kasach czy zakupowi czapek sygnowanych logo Orkiestry, z których przychód przekazywany jest w całości na cele charytatywne. W tym roku klienci sieci Biedronka ponownie mogą wesprzeć 32. Finał, kupując dedykowane produkty oraz wpłacając darowizny do puszek i w kasach samoobsługowych, a także licytując unikatowe doświadczenia dostępne w serwisie Allegro.

Z myślą o fanach piłkarskich emocji, Biedronka przekazała na finałową aukcję WOŚP 2 bilety Gold na mecz Polska – Estonia, który rozegra się na PGE Narodowym w Warszawie 21 marca 2024 roku i w którym Polska powalczy o awans do Mistrzostw Europy EURO 2024. Zwycięzca licytacji będzie miał możliwość przeżycia na żywo niezapomnianego spektaklu futbolowego w loży VIP Gold, która nie tylko gwarantuje najlepsze miejsca na stadionie, ale także umożliwia korzystanie z cateringu oraz nielimitowanego Open Baru podczas meczu. Dodatkowo zwycięzca licytacji odbierze piłkę i koszulkę reprezentacji Polski, obie ozdobione autografami wszystkich zawodników.

Sieć ma też propozycję dla każdego, kto marzy o tym, aby spróbować swoich sił w roli uczestnika tiktokowej reklamy. Na rzecz 32. Finału WOŚP przekazała udział w nagraniu wideo reklamowego o tematyce kulinarnej na Tik Toku, nawiązującego do jednej z wyjątkowych i limitowanych międzynarodowych akcji kulinarnych, które umożliwiają degustację wyjątkowych regionalnych produktów z różnych krajów. Zwycięzca licytacji przeżyje unikatową przygodę w świecie marketingu, a zarazem podróż kulinarną z wybraną kuchnią świata. Wideo z udziałem zwycięzcy zostanie opublikowane na uwielbianym przez setki tysięcy użytkowników oficjalnym profilu Biedronki na Tik Toku.

Jesteśmy dumni z tego, że już po raz trzeci Biedronka została sponsorem głównym Finału WOŚP. Wiemy, że klienci sieci Biedronka lubią i chcą pomagać, dlatego poza ofertą produktów sygnowanych logo WOŚP, czy możliwością wpłat darowizn na rzecz 32. Finału WOŚP przy kasach, przekazaliśmy też na licytacje jedyne w swoim rodzaju doświadczenia, które zostaną w pamięci pomagających na zawsze i wesprą szczytny cel, jakim w tym roku jest wsparcie dzieci i dorosłych po przebytych chorobach płuc - mówi Karolina Błońska, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka.

Na tegoroczne aukcje Biedronka przekazała również wyjątkowy zestaw wszystkich 9 książek wydanych dotychczas w ramach konkursu literackiego „Piórko”. Osoba, która je wylicytuje, będzie miała możliwość nie tylko zdobycia całej kolekcji książeczek dziecięcych, ale też przedpremierowego zrecenzowania nowej pozycji, która zostanie wydana w nadchodzącym roku w ramach 10. jubileuszowej edycji konkursu. Recenzja zwycięzcy aukcji zostanie opublikowana zarówno w kanałach komunikacyjnych, jak również na tylnej okładce książki. Najnowszy egzemplarz wraz z recenzją zwycięzcy będzie dostępny w sklepach Biedronka w całej Polsce, tym samym zachęcając rodziców i dzieci do wspólnego czytania.
Z myślą o rodzinach Biedronka wraz z marką Dada przekazała także profesjonalną sesję zdjęciową dla rodziców oraz ich małej pociechy. Dzięki tej wyjątkowej propozycji młodzi rodzice zyskają możliwość uwiecznienia wspólnych chwil pełnych radości oraz miłości na ponadczasowych fotografiach. Doświadczenie to pozwoli na stworzenie niezapomnianych chwil w gronie najbliższych. Co więcej, zdjęcia z tej wyjątkowej sesji trafią na oficjalny profil instagramowy marki Dada: @dada_rodzina, który jest miejscem spotkań dla rodziców należących do wielkiej rodziny marki Dada.

32. Finał WOŚP odbędzie się 28 stycznia 2024 roku, ale aukcje charytatywne, dostępne na platformie Allegro, można będzie licytować nieco dłużej, bo aż do 9 lutego 2024 r. Wszystkie aukcje sieci Biedronka znajdują się pod poniższymi linkami:



Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe


tagi: Biedronka , WOŚP , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,