Z rynku FMCG

Robico ponownie sponsoruje polską siatkówkę

Poniedziałek, 08 stycznia 2024
Firma Robico ponownie została sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki, prowadzącej rozgrywki siatkarskiej PlusLigi, TAURON Ligi i TAURON 1. Ligi. Partner Polskiej Ligi Siatkówki to polska firma, która od kilkudziesięciu lat bardzo prężnie działa na krajowym rynku.
Robico kilka lat temu było już sponsorem PLS. – Bardzo się cieszę, iż szefowie naszego partnera widząc ogromne korzyści wizerunkowe związane z promocją przy okazji najlepszej ligowej siatkówki, a także na pewno ze względu na pozycję siatkówki w naszym kraju zdecydowali się na powrót do współpracy. Z ogromną radością znów witam Robico w dużym gronie firm współpracujących z Polską Ligą Siatkówki – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

- My również bardzo cieszymy się, że możemy być sponsorem polskiej siatkówki. Polska siatkówka to nie tylko kluby, ale przede wszystkim KIBICE, którzy tworzą niesamowitą kulturę kibicowania i niepowtarzalną atmosferę – jedyną na całym świecie. Kibice siatkarscy to również nasz potencjalny klient-konsument.  Bardzo cenimy sobie możliwość dalszego kontynuowania współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Nasze wzajemne zrozumienie i bliska współpraca budują zaufanie dla obu stron. Sądzę, że nasza współpraca będzie się rozwijać w dłuższej perspektywie z obopólną korzyścią – mówi Andrzej Szczepański, dyrektor Z.U.H. Robico.

Nowy-stary partner PLS będzie widoczny podczas wszystkich najważniejszych ligowych rozgrywek siatkarskich w Polsce – męskiej PlusLidze, jej zapleczu, czyli TAURON 1. Lidze oraz żeńskiej TAURON Lidze.

– Przez ostatnie lata pozycja polskiej ligowej siatkówki jeszcze wzrosła, o czym najlepiej świadczą sukcesy naszych klubów w europejskich pucharach. Warto przypomnieć, że Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle trzy razy z rzędu wygrała Ligę Mistrzów, a jej finałowym rywalem w ostatnim roku był Jastrzębski Węgiel. Dodatkowo w PlusLidze i TAURON Lidze gra zdecydowana większość reprezentantek i reprezentantów Polski, którzy latem odnieśli olbrzymie sukcesy i w 2024 roku będą reprezentować nasz kraj na igrzyskach olimpijskich w Paryżu – dodaje Popko.

Zakład Usług Handlowych Robico to polska firma, która na rynku krajowym działa prężnie od 35 lat. Jej oferta skierowana jest do wszystkich, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów. Firma została założona w 1988 roku przez Federację Związków Zawodowych Pracowników Mleczarstwa w Polsce. Z czasem marka Robico stała się znana na rynku produktów mleczarskich. Robico oferuje świeże i naturalne produkty mleczne najwyższej jakości – topowe kefiry w butelce z tworzywa HDPE oraz od niedawna kefir w szklanym opakowaniu, kefir bez laktozy z probiotykiem L.rhamnosus, maślankę naturalną oraz twaróg półtłusty krajankę. Produkty Robico są naturalne o prostym składzie, bez dodatku mleka w proszku i konserwantów, co klienci cenią sobie najbardziej.



Źródło: Robico
Fot: mat. prasowe



tagi: Robico , siatkówka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,