Z rynku FMCG

Kultowa czapka, która pomaga, wraca do Biedronki

Środa, 03 stycznia 2024
Od 02.01.2024 we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce dostępna jest najnowsza kolekcja zimowych czapek z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Całkowity przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Biedronka już po raz trzeci została jego sponsorem głównym.
Pomaganie jest jak oddychanie. Wiedzą o tym dobrze klienci Biedronki, którzy już od grudnia ubiegłego roku mogą wspierać cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej w trakcie codziennych zakupów. Klienci mają możliwość przekazywania donacji zarówno na kasach samoobsługowych, jak i tradycyjnych dowolną kwotą będącą wielokrotnością złotówki – w gotówce, jak i korzystając z karty płatniczej. Dodatkowo klienci mogą wrzucać pieniądze do specjalnie zaprojektowanych dla Biedronki finałowych puszek WOŚP, które jeszcze przed Nowym Rokiem stanęły przy kasach w sklepach. A od stycznia w ofercie sieci pojawiły się kultowe zimowe czapki dla dzieci i dorosłych w różnych wariantach kolorystycznych. Ekskluzywna kolekcja jest dostępna wyłącznie w Biedronce.

a.jpg

Biedronkowa czapka, która pomaga, stała się swego rodzaju identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania. Nasi klienci entuzjastycznie przyjęli ubiegłoroczne czapki, i niemal bezpośrednio po zakończeniu ubiegłorocznego Finału, pytali, na jakie warianty kolorystyczne postawimy w kolejnym roku. Dlatego, odpowiadając na ich potrzeby, po raz trzeci zdecydowaliśmy się właśnie na czapkę. Cały przychód z jej sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 32. Finału WOŚP, czyli „Płuca po pandemii”. Mamy nadzieję, że ponownie jak w latach ubiegłych kolorowe czapki z logo Biedronki i czerwonym serduszkiem, będą widoczne na ulicach Polski. - mówi Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka

Ostatnie dwa Finały WOŚP Biedronka i jej klienci wsparli kwotą ponad 14,5 mln złotych, z czego większość pochodziło właśnie ze sprzedaży czapek WOŚP. Poza kultową czapką za 14,99 zł, wyłącznie w sieci Biedronka w tym roku pojawi się jeszcze jeden wyjątkowy produkt – kolorowe skarpety zimowe w różnych rozmiarach i kolorach w cenie 19,99 zł.

image_processing20240102_307413_1wlkgcy.jpg

Klienci Biedronki w dalszym ciągu mogą też wspierać 32. Finał kupując produkty ze specjalnej linii WOŚP. Już na początku grudnia do sprzedaży we wszystkich sklepach sieci trafiły licencjonowane towary sygnowane czerwonym serduszkiem oraz logotypem 32. Finału WOŚP w charakterystycznej, orkiestrowej szacie graficznej. W ofercie sieci Biedronka znalazły się m.in. t-shirt damski i męski WOŚP w cenie 49,99 zł, kolorowe skarpety dla dzieci i dorosłych w cenie 24,99 zł za parę, smycz (9,99 zł), czy breloczek (14,99 zł). Kolekcjonerów magnesów zapewne ucieszy fakt ich pojawienia się w asortymencie w cenie 14,99 zł. Natomiast ci, którzy przez cały rok chcą pamiętać o celu 32. Finału, mogą nabyć kalendarze na 2024 rok – ścienny w cenie 14,99 zł lub książkowy A5 za 29,99 zł. Tradycyjnie w sklepach sieci Biedronka dostępny jest też kubek ceramiczny za 34,99 zł i apteczka samochodowa w tej samej cenie.
image_processing20240102_307413_27g0j3.jpg

32. Finał WOŚP odbędzie się 28 stycznia 2024 roku, a zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji pacjentów chorobami płuc na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.




Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe




tagi: Biedronka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,